tigerdip Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Er det noen som vet om en nettbutikk med mye japansk film ? Jeg leter etter filmer regissert av Hiroyuki Tanaka også kjent som Sabu. Historikk her. Jeg har prøvd hos amazon, dvdstrax, snurr.no og play.com. Noen som har gode tips om nettbutikker som kan ha disse filmene ? Endret 18. januar 2004 av tigerdip Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Filmene heter: Monday Unlucky Monkey Postman Blues og D.A.N.G.A.N. Runner Noen tips ? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har prøvd hos amazon, dvdstrax, snurr.no og play.com. gunfreak19: hehe, kanskje lese posten før du svarer? tigerdip: Du finner noe på anzfilm iallefall. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Dette hjelper deg sånn ca. ingenting, men , de filmene er steinbra! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Du kan jo prøve Sensasian.com, der har jeg funnet en del gøy. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 tigerdip: Du finner noe på anzfilm iallefall. Takk Der hadde de Unlucky Monkey (litt dyr, får kjøpe senere ) Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Du kan jo prøve Sensasian.com, der har jeg funnet en del gøy. Takk Der hadde de Postman Blues (Bare som VCD, bestilt. Billig. ) (Jeg kikket innom den japanske amazon og fant alle filmene, men bortsett fra at jeg ikke forstår noe av teksten på siden var det avskrekkende nok med 315 kr for en dvd ) Endret 21. januar 2004 av tigerdip Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Bor du i Oslo så ta den en tur opp på Outlan i Øsbanehallen. De har masse med Japansk Film. Tror de har butikk i Stavanger og Tronhjem men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 jepp, butikk i stavanger, oslo, trondhjem og bergen hvis jeg ikke tar feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå