FuglFøniks Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 QTec suger verre. PSU og kabinett kvalitet + støy er enormt. Bytt snarest Lenke til kommentar
skj0000 Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 wtf er på bildet ditt egentlig Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 wtf er på bildet ditt egentlig Fiksa nå Lenke til kommentar
skj0000 Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 jeg mener rlz sitt bilde Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Et godt alternativ til QTec??, tenker på pris.... Har selv bestilt et slikt men kommer nok til å bytte.. Edit: Dette jeg bestilte meg....har hørt at psu ligger for nærme cpu å kan derfor bli ganske varmt??stemmer det? Endret 18. januar 2004 av haddis Lenke til kommentar
Stein_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Et godt alternativ til QTec??, tenker på pris....Har selv bestilt et slikt men kommer nok til å bytte.. Edit: Dette jeg bestilte meg....har hørt at psu ligger for nærme cpu å kan derfor bli ganske varmt??stemmer det? Det stemmer perfekt!!!!!!!! Hater det kabinettet Mirakel at cpu-en min (xp3000+) ikke er blitt smelta! CPU varmen ligger på rundt 70-80 grader Skal kjøpe nytt kabinett så snart jeg får råd! Hilsen Q-tec-hater Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) det nytter heller ikke med no mere kjøling? tenkte på noe som denne Edit: noen som kan anbefale en annen psu til det kabinette?? Ville hjulpet ganske mye.... Endret 18. januar 2004 av haddis Lenke til kommentar
Stein_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 har to kabinett-vifter og en meget god cpu-vifte, mn det hjelper ikke noe særlig.... tror ikke den pci-viften hjelper så mye, men har ikke prøvd den da... Bare se rundt på forumet etter ambefalinger av PSU, finnes endel tester og slik. kjøp nytt kabinett OG PSU.... Q-tec må du bare glømme PSU microplex Kabinett velger du selv etter egen smak Dette er nok det jeg skal gå for når jeg kjøper nytt om noen veker.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 det nytter heller ikke med no mere kjøling? tenkte på noe som denne Edit: noen som kan anbefale en annen psu til det kabinette?? Ville hjulpet ganske mye.... Kjøp en deltavifte og heng over cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå