div_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 kan heatpipe kjøle xp3200+ eller er dette for mye? (shuttle) Lenke til kommentar
div_ Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 vil heatpipe kjøle xp2500+ om den klokkers til xp3200+ noen som vet? (ikke "tror" svar, men reelle svar..gidder ikke blåse 5000++ kr ut av vinduet) -takk Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 kommer vel litt an på heatpipen det vel? Mist Frostbite benytter heatpipe teknologi, og den skal i allefall klare det. Den er beregnet på xp3200 og høyere... Lenke til kommentar
Pukerud Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 jeg kjører min xp2500 på xp3200 temp ligger på ca 49 idle - 55 load. Men funker da stabilt .. spørs hva jeg setter vifta på også (åpner jeg vinduet og setter vifta på fult klarer jeg NESTEN xp3400 ) Lenke til kommentar
Pukerud Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 kommer vel litt an på heatpipen det vel?Mist Frostbite benytter heatpipe teknologi, og den skal i allefall klare det. Den er beregnet på xp3200 og høyere... Han snakker om heatpipen som er i en shuttle ... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 kommer vel litt an på heatpipen det vel?Mist Frostbite benytter heatpipe teknologi, og den skal i allefall klare det. Den er beregnet på xp3200 og høyere... Han snakker om heatpipen som er i en shuttle ... ok, tenkte egentlig på det like etter at jeg postet det der, jeg har null peil på shuttle/barebone, så jeg burde vel kanskje holde kjeft.. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Vet lite om shuttle, men jeg må si jeg tviler på at en heatpipe i den forstanden klarer å kjøle en cpu@3200 og 1,8 v. Correct me if i'm wrong Lenke til kommentar
olipot Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Ja, det skulle gå HELT greit! Massevis av mennesker som klokker Barton prosessorene i Shuttler. Heatpipe teknologien i en Shuttle er faktisk like bra og vel så det som konvensjonelle CPU-kjølere. Er ikke cpu`n som tar repern i OC, men northbridgen Lenke til kommentar
div_ Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 så det går...kult! da har jeg en "billig og liten" pc med nesten max ytelse:-) hva mente du med dette: Er ikke cpu`n som tar repern i OC, men northbridgen repern? takk for svar.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå