sirpetterjones Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg _har_ faktisk søkt gjennom forumet for å se om liknende har vært tatt opp, men har ikke funnet noe. Så... Tenker nemlig på om jeg skal kjøpe denne snertne dingsen. Noen som har prøvd den som kan komme med positive og negative erfaringer? Eller bare andre som vil dele sine synspunkter med meg om hvordan dere oppfatter mobilen? Jeg trenger verken kamera, mms eller blåtann, så ikke ta det med i vurderingen. Ta heller med respons, skjerm, funksjoner, batteri etc. Hvordan er den mot en 3100? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Test av den i i siste utgave i mobil. fikk 69% betyg. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Hm.. Jeg har jo lest mange poster i forumet, og for meg virker det som om det er svært få som har denne mobilen. Er det fordi den er dårlig? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hm.. Jeg har jo lest mange poster i forumet, og for meg virker det som om det er svært få som har denne mobilen. Er det fordi den er dårlig? har ikke super mange funksjoner nei........ Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 hmm.. la meg se..den mangler java..den mangler mms...næsj,jeg vet ikke? men kjøp mobil og les testen. trur de hadde en test på mobile-review.com også for en tid tilbake. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg _har_ faktisk søkt gjennom forumet for å se om liknende har vært tatt opp, men har ikke funnet noe. Så... Tenker nemlig på om jeg skal kjøpe denne snertne dingsen. Noen som har prøvd den som kan komme med positive og negative erfaringer? Eller bare andre som vil dele sine synspunkter med meg om hvordan dere oppfatter mobilen? Jeg trenger verken kamera, mms eller blåtann, så ikke ta det med i vurderingen. Ta heller med respons, skjerm, funksjoner, batteri etc. Hvordan er den mot en 3100? Smaler du på mobiler eller?? Siden (slik jeg tyder det ut av sugnaturen din) du har en 6600 men du bruker heller 3100 og tenker på å kjøpe Z200??? Hvordan får du da brukt alle de? Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg har ikke bruk for noen 6600, nettopp pga det jeg skrev lenger opp. Trenger egentlig ikke noen avansert mobil, derfor tenkte jeg at denne mobilen kanskje var noe for meg. Liker å prøve nye telefoner i ny og ne, men etter at jeg fikk 3100'en har jeg ikke byttet, den er konge! Vil ikke selge den, så lurer på om jeg rett og slett skal bruke to Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg har ikke bruk for noen 6600, nettopp pga det jeg skrev lenger opp. Trenger egentlig ikke noen avansert mobil, derfor tenkte jeg at denne mobilen kanskje var noe for meg. Liker å prøve nye telefoner i ny og ne, men etter at jeg fikk 3100'en har jeg ikke byttet, den er konge! Vil ikke selge den, så lurer på om jeg rett og slett skal bruke to Å kjøpe en 6600 for så å bruke en 3100. Jaja jeg forstår det nå ikke Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Jaja, du trenger nå ikke forstå det heller Hm.. Har faktisk problemer med å finne denne testen på mobile-review.com.. Må visst lete litt til.. *edit: Fant den nå.. Litt merkelig at da jeg søkte etter z200 under artikler, fant den ingenting.. Endret 18. januar 2004 av sirpetterjones Lenke til kommentar
mphones Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jaja, du trenger nå ikke forstå det heller Hm.. Har faktisk problemer med å finne denne testen på mobile-review.com.. Må visst lete litt til.. *edit: Fant den nå.. Litt merkelig at da jeg søkte etter z200 under artikler, fant den ingenting.. kan du gi meg en lik til testen`? hadde vært kult å høre hva de syntes Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Hurra! Test! da skal jeg lese og fordøye den litt Lenke til kommentar
mphones Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hurra! Test! da skal jeg lese og fordøye den litt Den telefonen overbeviste ikke meg akkurat mye altså! som amobil sa, *manken til mangler på funksjoner skal du lete lenge etter i dagens "fargeskjerm mobiler"....* Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Det er sant.. Men i mitt tilfelle bryr jeg meg virkelig ikke om det. Det som derimot opptok meg, var at det stod at den var treg på sms! Argh.. Tviler på at jeg kommer til å kjøpe den nå... Hadde en t300, den tok det år å skrive med.. Får vel prøve den et sted, se hvor "ille" den er. Lenke til kommentar
Elan Branler Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Den er treig på SMS ja.. Irriterende treig! Nydelig design, litt lunken batterikapasitet. Deilig skjerm til å vera 4096 farger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå