fy_pokkers Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Neste gang noen føler at det er ufattelig lite liv på forueghmet(term heheh), så kan de komme til denne tråden, og sit il den at ther var dte lite ligv! Altså, jeg lager denne tråden fordi halfie ba meg om å mekke liv på forumet via msn, og tenkte at jeg kunne hjelpe ham litt in that grave matter!; Så neste gang noen ettelelranan, såk om hit? yejjjj! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Skulle ønske eg var full idag og! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Skal vedde på at SnowDOG_ stikker innom anytime soon og whiner over at han ikke er full. EDIT: ÅH SÅ TATT PÅ KORNET! Endret 18. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 skal vedde for at snowdog_ stikker innom snart og klager ovaer at han ikek er full heeh Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 [Anoying barne stemme]Your not my daddy, You cannot tell me what to do![/Anoying barne stemme] Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Eg kan føle drittslengingen deres via msn. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 [Anoying barne stemme]Your not my daddy, You cannot tell me what to do![/Anoying barne stemme] Oh yes damn right i am, boy!!! Ikke perv, lover! Now tell me, who's your daddy? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 OMG HalTan! prøver du å vise din egentlige identitet? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Mmm. Dem sier at folk som har for vane å dro homo-erotiske vitser i fylla, har litt kortere vei å gå. Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hvem andre kunne ha kommet med en slik post Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hvem andre kunne ha kommet med en slik post Og du er? .... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Wow og der sovnet eg. Går og legger meg. God natt. Ueland stenger tror eg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Neste gang noen føler at det er ufattelig lite liv på forueghmet(term heheh), så kan de komme til denne tråden, og sit il den at ther var dte lite ligv! Altså, jeg lager denne tråden fordi halfie ba meg om å mekke liv på forumet via msn, og tenkte at jeg kunne hjelpe ham litt in that grave matter!; Så neste gang noen ettelelranan, såk om hit? yejjjj! Sov ut og ikke lag unødvendig søppel her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg