onkeljan Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Finnes det keyboard til xbox? Hvor finner jeg det, og hva heter det? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg bruker et helt vanlig USB keyboard. Adaptere finner du på ebay til ca 7 dollar + frakt. Vi betalte 200kr for to adaptere. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hvilken software bruker du? Funker surfing på nettet? søking i 10000 MP3 sanger feks? TaZ Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Hvilken software bruker du? Funker surfing på nettet? søking i 10000 MP3 sanger feks? TaZ Jeg bruker det kun til IRC. Bruker Avalaunch. Endret 18. januar 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 har et trådløst keyboard + mus, og bruker det på linux til xboxn. en sånn usb adapter kan du lage sjøl, men billigere å kjøpe. betalte 90kr for min inkl frakt fra england. men det var 1 år siden Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Feilpostet, skal ikke være under "Annet om hardware" Lenke til kommentar
Xpack Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Du bruker et vanlig USB PC tastur. Men du trenger en adapter. Jeg fikk med adapter ved kjøp av modchip fra www.mod4you.com Jeg bruker ikke denne. Kan selge den til deg for en 50,- hvis du trenger. Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Du bruker et vanlig USB PC tastur. Men du trenger en adapter.Jeg fikk med adapter ved kjøp av modchip fra www.mod4you.com Jeg bruker ikke denne. Kan selge den til deg for en 50,- hvis du trenger. får man bestilt slik i norge? adapter. Lenke til kommentar
Graphic_Slut Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Du bruker et vanlig USB PC tastur. Men du trenger en adapter.Jeg fikk med adapter ved kjøp av modchip fra www.mod4you.com Jeg bruker ikke denne. Kan selge den til deg for en 50,- hvis du trenger. får man bestilt slik i norge? adapter. Jeg tror de har slike adaptere her Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 nå har jeg keyboard til boxen min, og skuffelsen var der, det må jeg innrømme, det går ikke an å skrive ø-æ-å, og det er jo meget irriterende ettersom irc kanalen min har en æ i navnet. Forøvrig fungerer heller ikke enkle tegn som spørsmålstegn. Jeg håper telnet klienten i avalaunch etterhvert får ordnet dette.... :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå