benzedrine Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Sitter med litt frem og tilbake anelse om hva mitt dilemma kan være, men er ikke sikker. Når jeg bruker fildelingsprogram (spesielt p2p) samtidig med andre programmer så rebooter pc med en beskjed om stackdump-error.... Ingen konkret feildiagnose blir gitt, men noen av tingene jeg blir bedt om å gjøre er å installere programvare på nytt (nyere program). Ett annet alternativ blir å gå inn i BIOS og deaktivere skygging. Har hatt feilmeldinger før angående kernel fault check, vet at dette er noe som går på registeret (ddl og denslags), så jeg antar det er noe med minnet å gjøre. Sitter litt å rusker meg selv i håret og vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Har deaktivert nyere program, har tatt benchmark på maskin (burnin-test) der alt av ram, cpu, harddisk var oppe gående (eneste var midi-fil på lydkort, men kan ikke helt se hvordan det kan påvirke maskinen på måten jeg har beskrevet). Litt vagt dette kanskje, men er det noen som kan relatere? Takker for alle forslag... Endret 18. januar 2004 av benzedrine Lenke til kommentar
benzedrine Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 På Advarselen får jeg følgende beskjed: Driver_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Stop: 0x000000D1 tdi_rd.sys - Adress F88E7245 base at F88E600 Datestamp 3d94442e Starter dumping av fysisk minne. Dumping av fysisk minne er ferdig. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå