Myggie Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Er litt grønn på dette området... Nettopp fått Photoshop og skjønner ikke så altfor mye. Sett på denne siden, men skjønte ikke hvordan.. Kan noen hjelpe en liten gutt med dette??? PÅ forhånd takk Endret 17. januar 2004 av Myggie Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Den tutorialen der er ikke no! Sjekk denne, denne, denne, denne, denne eller denne. Om du ikke får det til, spør i denne tråden om det er noe du lurer på hvordan skal gjøres. Lenke til kommentar
Myggie Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Var bedre tips der... TAKK!! Men, hvordan kan jeg gjøre sann gelpill.psd eller et annet bilde passer til en svart bakgrunn, som på min hjemmeside. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Det er bare å forandre fargen på bakground layeret. (altså det nederste) Lenke til kommentar
Myggie Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Får det ikke til, og hvordan kutter jeg bildet slik at jeg ikke får kant rundt????? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 For å forandre bakgrunnsfargen i filen du viste meg; Trykk på det nederste layeret (Background). Edit > Fill > Use; Color Det med kanten skjønte jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Du tenker sikkert på den lille svarte kanten rundt bildet når du har det i PS? Vel, det er bare sånn det vises i PS, den svarte kanten kommer jo ikke med når du lagrer... Bare en tanke... Lenke til kommentar
Myggie Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Bildet er firkanta sant, hvordan får jeg det sann at det ikke vises en firkant rundt bildet, det skal være tettklippet med bildet. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Bildet er firkanta sant, hvordan får jeg det sann at det ikke vises en firkant rundt bildet, det skal være tettklippet med bildet. Select det du vil ha med. Deretter Image > Crop. Feks... Endret 18. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå