Timur Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 som topicen sier hvor er det de toolbarene legger seg har 3 stk og skulle gjerne blitt kvitt dem. og går det ann og forhindre mot i at jeg får flere slike? Lenke til kommentar
Abbern Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Noen er skulte. Skaff deg ad-aware og fjern dem med det Lenke til kommentar
Errae Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ad-aware tar ikke alle )= den som blir lagt til når man installere msn pluss blir ikke fjernet med ad-aware Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Da må du huske å bare ikke godta på installasjonen på MSN Plus!!! Dere trenger ikke godta på all det tullet som blir med på MSN Plus! LOL! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 jeg godtok ikke på noe jeg! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Som oftest legger de seg i enten c:/programfiler/ eller c:/windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå