Asmodean Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg vet ikke engang om dette er mulig, men om noen her vet noe, så er all informasjon velkommen. Det jeg lurer på, er om en X-Box kan kobles opp i mot en pc via et tv-kort eller liknende (med kompatibel inngang/utgang) i stedet for mot en vanlig TV. Jeg har nylig anskaffet meg en stor og fin LCD-skjerm og har ikke egentlig lyst til å kjøpe en tv i tillegg, i allefall ikke akkurat nå. Jeg har derimot lyst på en x-box. Vet noen om dette i det hele tatt er mulig? Hvilke overganger kan man velge mellom? Og hva trenger man av hardware på pc-siden for at det skal funke? Lenke til kommentar
above Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Du må ha ett nettverkskort i maksinen din og en krysset nettverkskabel som går fra pcen din og til Xbox, visst jeg ikke husker feil. Edit; Sorry jeg leste feil. Så ikke at du ville ha den koblet opp via pc skjermen din. Tror ikke det går ann å koble den til pc-skjermen din nei fordi jeg tviler på at det er yv uttak bak på Xboxèn! Endret 17. januar 2004 av OSTEBU Lenke til kommentar
Asmodean Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Vet ikke helt hva du mener med yv-uttak. Sånn som jeg har forstått det, er det flere muligheter å koble x-box'en mot en tv (scart, s-video, afaik) så sånn som jeg ser det, burde det være mulig å koble tilsvarende mot et tv-kort med den riktige utgangen/inngangen (whatever.. har ikke egentlig så veldig mye peiling på dette. det er jo derfor jeg spør her ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå