Gå til innhold

Hvilket spill blir best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
>' date='19/01/2004 : 11:17']
Jeg har stor tro på Battlefield Vietnam. Tror nok det blir meget interessant. Lurer på hvordan de har løst hvordan å fly helikopter?

Hva mener du, :ermm: har ikke noe problem med å fly helikopter. Styringen funker helt fint til og med uten joystick!

Det han mener er at BF1942 ikke har helikoptre enda med untak av SWWWII og diverse mods. han, og jeg, lurer da på hvordan de selv løser helikopter flygningen.

Lenke til kommentar
helsikke da, det er jo monstre i stalker også! wtf, må man til med et renspikka historisk krigsspill for ikke å få de helsikkes mutantene eller monstrene ??

 

:wallbash:  :realmad:  :angry:  :thumbdown:

Kunne faktisk ikke vært mer enig. Hadde det ikke vært skrekkinngtende monstre som skremte livt av deg hvert 25 sekund på skjermen, hadde lista mitt sett slik ut:

 

1. STALKER: Oblivion Lost

2. Half-Life 2

3. FarCry

4. Doom 3

5. Joint Operations

 

Som dere ser; DRASTISKE endringer! :mad:

Men både HL2 og doom3 SKAL ha de monstrene, doom definerte en sjanger i sin tid, og det samme gjorde HL storywise. HL hadde ikke vært det samme om Gordon kjempet mot streikende forskere? Det er nettopp det at det er både aliens og combine i HL, og krigen på to fronter, som har gjort HL (singleplayer delen altså) så kjent for å være revulosjonerende osv.

Jeg ventet på denne quoten her. Og du har fullstendig rett, men jeg mener likevel at Half-Life ville vært et av verdens beste spill, UTEN monstre. Gameplayet, og grafikken var/er fantastisk. (i sin tid m.h.t grafikken selvfølgelig) Med roboter f.eks, hadde spillet vært bedre. Alt bortsett fra monstre! :scared:

 

EDIT: Innlegg 200! :w00t:

Endret av RatmFan
Lenke til kommentar

Personlig er jeg drit lei av ww2 spill heh så monstre gjør meg ingenting...

 

Men jeg er helt for at monstre/annet brukes der det er passende... Mutanter i S.T.A.L.K.E.R og Far Cry har jeg ingenting imot... Så lenge det er underbygget av historien selvfølgelig... Å slenge inn en tilfeldig marsboer er ikke tingen å gjøre

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
Jeg har stor tro på Battlefield Vietnam. Tror nok det blir meget interessant. Lurer på hvordan de har løst hvordan å fly helikopter?

håper det bruke samme som EOD.der er heliene deilig å fly mens dc er for sensetiv

Lenke til kommentar
AHHHH!!! Flashpoint må være noe av det beste jeg har spillt. Installerer det en gang i blandt nå også og spiller som en gal. Det er utrolig utfordrende og en 2'er hadde vært veldig kjærkomment

 

flashpoint2 kan bli bra det, om en ikke ødelegger mp delen, ved å bruke et så idiotisk system som blir brukt i enErn

 

Så på Tribes 3 screenshotsene og ble ikke videre imponert... men det går vel ikke an å ha så mye bedre grafikk på så store områder? Syns spesielt figurene var råtten kvalitet på, landskapet var forsåvidt greit. Ser ikke så veldig frem til Tribes 3 siden jeg aldri har vært spesielt fan av serien.

 

smak og behag. noen av de screenshotene var jo ved, 35% fullførelse( og maks 55%). allikevell synes jeg det så rått ut, men så er jo jeg fan av 2ern (aldri prøvd 1ern), noe jeg endte opp som helt tilfeldig, og det er altså denne grafikken jeg er vant med.

 

dette året må bli det beste spillåret noensinne :w00t:

(noen som husker bedre år enn dette? m.h.t. spenning/glede/forventninger)

Lenke til kommentar

Enda en sånn tråd... vel vel, her er min liste i sånn ca. prioritert rekkefølge;

 

1. S.T.A.L.K.E.R.

2. OFP 2 *

3. BF Vietnam

4. Joint Operations

5. Far Cry

6. Xenus *

7. Söldner: SW

8. Full Spectrum Warrior (kanskje...vet ikke helt enda...)

9. HL 2

10. MOH: PA

11. Men of Valor: Vietnam *

12. SWAT: UJ ***glem denne...SWAT UJ er kansellert :( ***

13. Doom III

14. Sabotage 1943 *

15. Sniper Elite *

 

* = Meget mulig at disse titlene ikke kommer ut i år, men det er lov og håpe... :thumbs:

Endret av RogueFreak
Lenke til kommentar
trenger ikke være WW2 for å være historisk FPS...WW1? :p

 

Vietnam, desert storm, fisjonelle trefninger som i OPF?

 

alt utenom FPS spill som inneholder monstre, zombies, aliens, monstre, mutanter, demoner, djevler, engler, tenkende eller snakkende dyr (die furry, die! :p ), osv.

Trenger ikke være en historisk hendelse en gang så lenge lenge jeg få drepe mennesker som vil drepe meg... Muhahahahaaaa.... :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...