Gå til innhold

Hvilket spill blir best?


Anbefalte innlegg

Jeg har stor tro på Battlefield Vietnam. Tror nok det blir meget interessant. Lurer på hvordan de har løst hvordan å fly helikopter?

 

sikkert på samme måte som på DesertCombat

 

regulere gass med W og S, snurre helikopteret mot venstre med A, Høyre med D

 

lene helikopteret frammover, bakover, venstre og høyre med musa / piltastene

Det er jo absolutt mulig de har kommet med en bedre løsning. f.eks. EoD sin er jo "smooth". dessuten håper jeg at alle helikoptre i BF:V får en autohover knapp, som Black Hawk har i Desert Combat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er jo egentlig verken Hitman eller Splinter Cell "skytespill" i den forstand, og jeg ser heller ikke frem til de to :p

 

Half-Life 2 er vel det jeg ser mest frem til, og er et av de få spillene jeg gleder meg til sett bort i fra Middle Earth Online (er vel en del andre også, men de kommer jeg ikke på akkurat nå).

Hitman 3 eller Splinter Cell er ikke FPS med andre ord ;) .. det er Tactical.

Nå har det seg slik at jeg har sett et par screens av Pandora Tomorrow, og spillet kan, ut i fra slik jeg forstod det, spilles både i FPS og Tactical view. Så var kanskje den diskusjonen løst...

 

Ellers ser vel listen min slik ut:

1. Som alle andre , Half-Life 2 (Få opp farten, Gabe!)

2. S.T.A.L.K.E.R.

3. Far Cry

4. Battlefield Vietnam

 

DOOM III hadde tatt tredjeplassen om listen ikke handlet om VÅRENS spill. Tviler på at spillet kommer før Q3 2004... :thumbdown:

 

EDIT: Litt leifer.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
1 stalker (uten tvil tidenes skytespill :thumbs: )

2 far cry

 

andre spill som eg gleder meg til Pacific Assault, Söldner, joint op, bf vietnam+++

Hvordan kan du ha den avataren, og ikke engang nevne HL2 ? dessuten er det vel litt drøyt å gi ut tittelen "tidenes skytespill" til et spil som ikke har kommet ut enda. "tidenes skytespill screenshot" kanskje :)

Lenke til kommentar

MP_

- Tribes3 (kommer desidert til å bli best --> http://www.tothegame.com/screenshot.asp?screens=10907)

- hl2

- WoW

- battlefield: vit.

- Halo2

 

SP_

- HL2

- Far Cry

- Halo2

- Stalker

- Painkiller

 

 

Tribes 3_

Noen som vet noe konkret rundt releasen?

står TBA på tothegame,¨ :ermm:

men etter spesifikk søk på google, og ett trykk på "rette" linken, så kommer en skjult nedteller, what the ?

 

http://216.239.59.104/search?q=cache:qUMCx...tart=4&ie=UTF-8

 

på screenshotene, står det, 49% ferdig sept 2003 --> 55% ferdig oct 2003

 

ferdig i mai/juni med det tempoet?

Lenke til kommentar

MP:

 

*Half Life 2

*Far Cry

*Battlefield Vietnam

*SÖLDNER

*Joint Operations

 

 

SP:

 

*Half Life 2

*Doom 3

*Far Cry

*S.T.A.L.K.E.R

*Painkiller

 

Mine topp 5 i MP og SP :) (De er ikke rangert etter hvem som er best)

 

Så på Tribes 3 screenshotsene og ble ikke videre imponert... men det går vel ikke an å ha så mye bedre grafikk på så store områder? Syns spesielt figurene var råtten kvalitet på, landskapet var forsåvidt greit. Ser ikke så veldig frem til Tribes 3 siden jeg aldri har vært spesielt fan av serien.

Lenke til kommentar

lol, veldig sant :D men det er mutanter i FarCry og STALKER, og aliens i HL2, og "aliens" i d3. dvs, forskere som fremkaller aliens ved mislykkede forsøk på Mars (eller en annen planet, er usikker). Og Aliens i Halo2...

 

hørte noen rykter om at Vietnameserene drev med forskning på genmanipulasjon også, så det skal være mutanter i BF:V også :laugh:

Endret av Tx3
Lenke til kommentar
helsikke da, det er jo monstre i stalker også! wtf, må man til med et renspikka historisk krigsspill for ikke å få de helsikkes mutantene eller monstrene ??

 

:wallbash::realmad::angry::thumbdown:

Kunne faktisk ikke vært mer enig. Hadde det ikke vært skrekkinngtende monstre som skremte livt av deg hvert 25 sekund på skjermen, hadde lista mitt sett slik ut:

 

1. STALKER: Oblivion Lost

2. Half-Life 2

3. FarCry

4. Doom 3

5. Joint Operations

 

Som dere ser; DRASTISKE endringer! :mad:

Lenke til kommentar
helsikke da, det er jo monstre i stalker også! wtf, må man til med et renspikka historisk krigsspill for ikke å få de helsikkes mutantene eller monstrene ??

 

:wallbash:  :realmad:  :angry:  :thumbdown:

Kunne faktisk ikke vært mer enig. Hadde det ikke vært skrekkinngtende monstre som skremte livt av deg hvert 25 sekund på skjermen, hadde lista mitt sett slik ut:

 

1. STALKER: Oblivion Lost

2. Half-Life 2

3. FarCry

4. Doom 3

5. Joint Operations

 

Som dere ser; DRASTISKE endringer! :mad:

Men både HL2 og doom3 SKAL ha de monstrene, doom definerte en sjanger i sin tid, og det samme gjorde HL storywise. HL hadde ikke vært det samme om Gordon kjempet mot streikende forskere? Det er nettopp det at det er både aliens og combine i HL, og krigen på to fronter, som har gjort HL (singleplayer delen altså) så kjent for å være revulosjonerende osv.

Lenke til kommentar
Selv om det er stor sannsynlighet for at det ikke kommer i år så må jeg si: Flashpoint 2... :w00t:

 

AHHHH!!! Flashpoint må være noe av det beste jeg har spillt. Installerer det en gang i blandt nå også og spiller som en gal. Det er utrolig utfordrende og en 2'er hadde vært veldig kjærkomment :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...