Gå til innhold

Hvilket spill blir best?


Anbefalte innlegg

Ja, som dere sikkert har notert for dere selv, bringer våren 2004 på flere interessante og etterlengtede titler. Spesielt i skytespillsjangeren, kommer det hauger av spennende titler. Her vil jeg ramse opp min topp 5 liste, så får jeg høre deres mening:

 

1. Joint Ops

2. Splinter Cell: Pandora Tomorrow

3. Hitman 3

4. FarCry

5. BattleField Vietnam

 

Kan vel også nevne: Half-Life 2, Doom 3, S.T.A.L.K.E.R: Oblivion Lost, MOHAA: Pacific Assault, Söldner: Secret Wars +++

 

Kommer dere på flere, må dere vel addere til min uoffisielle liste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pandora tomorrow et skytespill? jaha?

 

forøvrig hadde jeg store forhåpninger til Far cry...men monstre? urk

 

STALKER er en av favorittene til nå..pacific assault kan bli bra hvis det blir like bra eller bedre enn CoD, BF Vietnam...hmm kan jo bli bra...likte ikke BF42 no særlig men hvem veit? :)

 

HL2 hvis det innfrir alle løftene fra div. pressekonferanser ang. fysikk, AI og slikt...

Lenke til kommentar
pandora tomorrow et skytespill? jaha?

 

forøvrig hadde jeg store forhåpninger til Far cry...men monstre? urk

 

STALKER er en av favorittene til nå..pacific assault kan bli bra hvis det blir like bra eller bedre enn CoD, BF Vietnam...hmm kan jo bli bra...likte ikke BF42 no særlig men hvem veit? :)

 

HL2 hvis det innfrir alle løftene fra div. pressekonferanser ang. fysikk, AI og slikt...

Et slags da.... Blir i hvert fall utrolig bra.... Ser frem til onlinedelen av spillet!

Lenke til kommentar

1. MODS MODS MODS!!!!! (de nye spillene og deres motorer bringer med seg så utrolig mange muligheter)

2. d3

3. BF vietnam

4. HL2

5. FarCry

6. Joint Ops

7. STALKER

 

Forresten gleder jeg meg nesten mer til BF:Vietnam intro'en enn til spillet, elsker BF1942 intro'en :D

Endret av Tx3
Lenke til kommentar
Nå er jo egentlig verken Hitman eller Splinter Cell "skytespill" i den forstand, og jeg ser heller ikke frem til de to :p

 

Half-Life 2 er vel det jeg ser mest frem til, og er et av de få spillene jeg gleder meg til sett bort i fra Middle Earth Online (er vel en del andre også, men de kommer jeg ikke på akkurat nå).

Hitman 3 eller Splinter Cell er ikke FPS med andre ord ;) .. det er Tactical.

Lenke til kommentar
Nå er jo egentlig verken Hitman eller Splinter Cell "skytespill" i den forstand, og jeg ser heller ikke frem til de to :p

 

Half-Life 2 er vel det jeg ser mest frem til, og er et av de få spillene jeg gleder meg til sett bort i fra Middle Earth Online (er vel en del andre også, men de kommer jeg ikke på akkurat nå).

Tenker ikke hovedsaklig på FPS. Derfor blir de på en måte et slags "skytespill", kanskje jeg heller kunne kalt det actionmedvåpenspill...? ;)

Endret av RatmFan
Lenke til kommentar
men er det mye fokus på singel player eller er det mye online fokus??

En blanding. Rett og slett hvilket spill som blir best, med en sammensatt tenkning av MP, og SP. Defor ryker vel Hitman 3 litt ned på listen hos foket generellt tenker jeg. Men jeg digget begge de andre så jeg gleder meg selv. :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg har stor tro på Battlefield Vietnam. Tror nok det blir meget interessant. Lurer på hvordan de har løst hvordan å fly helikopter?

 

sikkert på samme måte som på DesertCombat

 

regulere gass med W og S, snurre helikopteret mot venstre med A, Høyre med D

 

lene helikopteret frammover, bakover, venstre og høyre med musa / piltastene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...