Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Skal kjøpe min første bil...

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et lurt svar til deg, ring Falken eller Viking å spør. Og de svarer at omtrent alle japser og spesielt Toyota har minst feil å er mest stabile bilen du kan kjøpe brukt. Lykke til med kjøpet av bil. Hvis du ikke har noen peiling om biler MÅ du få med deg noen som har det. Og det er viktig så du ikke blir lurt.

Lenke til kommentar
Jeg har et lurt svar til deg, ring Falken eller Viking å spør. Og de svarer at omtrent alle japser og spesielt Toyota har minst feil å er mest stabile bilen du kan kjøpe brukt. Lykke til med kjøpet av bil. Hvis du ikke har noen peiling om biler MÅ du få med deg noen som har det. Og det er viktig så du ikke blir lurt.

Takker for svar... Du er ingen liten dumming! :thumbup:

Lenke til kommentar

Europas mest feilfrie bil er Fiat Punto, og siden normenn er så forbaska trege i oppfattelsen er ryktet til Fiat dårlig og prisene lave. Masse bil for pengene.

Kjører sjøl kun italiensk. Bare dumt å kjøpe overprisa VW produkt når Fiat har meir kvalitet og kjøreglede per krone. Eller gjerne Alfa Romeo viss du vil bruke litt meir penger.

Lenke til kommentar
Europas mest feilfrie bil er Fiat Punto, og siden normenn er så forbaska trege i oppfattelsen er ryktet til Fiat dårlig og prisene lave. Masse bil for pengene.

Kjører sjøl kun italiensk. Bare dumt å kjøpe overprisa VW produkt når Fiat har meir kvalitet og kjøreglede per krone. Eller gjerne Alfa Romeo viss du vil bruke litt meir penger.

Men then again, dette vet vel NAF mer om... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...