jallajalla Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Noen som har gjort dette? http://www.moddin.net/article.asp?ArticleID=33 Lenke til kommentar
oleHgodo Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Jepp, jeg har gjort det! jeg brukte en gamme 1Gb harddisk, men du må vere veldig forsiktig vist du har planer om å gjøre noe slikt, min er ikke 100% tett (vart gjort på en litt slurvette måte)så nå begynner jeg å få mange "bad sectors" på hardisken. har også satt in et LED lys som lyser/blinker når hardisken jobber.. Dersom du gjør dette på en skikkelig måte kan det bli meget stilig, men hvet ikke om det er så bra for selve harddisk plata, tåler den luft og lys? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Quote: ^SheRmaN^ skrev (2002-03-11 08:07):Dersom du gjør dette på en skikkelig måte kan det bli meget stilig, men hvet ikke om det er så bra for selve hardisk plata, tåler den luft og lys? Tviler egentlig på at det er bra for HDD, men stidlig er det, og tar seg meget pent ut i et modet aluminiumkabinett Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 jeg har planer om å gjøre detta, men på en cd-rom hvor det ikke er så viktig å få det heeeeeeeelt tett , bare nesten, eller? Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Quote: On 2002-03-12 20:11, fat_guy skrev:jeg har planer om å gjøre detta, men på en cd-rom hvor det ikke er så viktig å få det heeeeeeeelt tett , bare nesten, eller? har gjort det med en gammel dvd-spiller. den funker fint, men bråker som en traktor (var forsåvidt ikke så stille før heller : ) bare husk på at på tray-in spillere må spindelen som er der være der...hvis ikke letter plata :sad: (litt morsomt å starte DVD-en uten coveret på :razz: ) Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 hvor får jeg 5v fra i en cd-rom Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Du bør jo egentlig jobbe i et støvfritt rom når du åpner en HD, men hvem har tillgang til slikt :?: Får du støv på plata inni HD'en så sliter du litt, når lese hodet støter på et/en støv(?) så er det det like gale for hodet som det er for en bil å krasje i en svæææær stein i 70km/t... sa i verste fall it læreren vår da, men det er jo mulig du bare får en badblock eller noe da... Lenke til kommentar
oleHgodo Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg har også gjort det med e Aopen Dvd-rom, er ganske kult det også. hehe, nå får jeg barwe mer og mer feil på hardisken som er modda, tror ikke den tåler lyset eller noe slikt.. har er annen harddisk som ligger åpen til pynt, platene på den har bare lit mørkere og mørkere etter at jeg åpnet den. tror ikke det er lenge før den er helt død. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Men det som har vært artig har å hatt slik plexiglass på fronten. Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Quote: On 2002-03-13 13:29, B|Real skrev:Men det som har vært artig har å hatt slik plexiglass på fronten. av hva da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå