Eminent Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hmm skal ha ny pc men må ha et simpelt kabinett jeg kan bruke til jeg får meg Lian Li hvordan er dette? "link" Mvh Martin Lenke til kommentar
Mr.Nut Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Dette er både bedre og billigere...Synes jeg, da... Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 hmm jaha... hvorfor velger alle det kabinettet? hva gjør det så specielt å hva er dårligere med det kabinettet jeg har valgt? Jeg lurer bare på om det liksom har noen feil, dårlig strømforsyning osv. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Alle har ikke den samme smaken! Ta det du liker best! Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 hmm ja men tenkte kanskje noen hadde erfaring innen det kabinettet. derfor jeg spurte. Altså jeg synes det ser helt ok etter min smak men lurer på om den har noen feil jeg burde vite om eller har en lett tendens til å gå i stykker. Altså om delene har en tendens til det. Jeg skal tross alt skaffe meg Lian Li Server Tower etterhvert men trenger et ok kabinett til jeg får det. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Du finner test av kabinettet på http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=2297 forøvrig ville jeg lagt ut for LianLi kabinettet først som sist. Hva er poenget med å gjøre LianLi kassa 1.000kr dyrere ved å kjøpe et midlertidig kabinett? Har du ikke pengene for hånden akkurat nå så kjør uten kabinett til du får skrapt sammen pengene. Å bruke penger på "midlertidige løsninger" er aldri smart (min erfaring =) Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Lian Li kabinettet koster 2700 kroner å de har jeg ikke akkurat nå PCen hittil er kommet på 12500 kroner noe som er mer enn jeg skulle bruke men har fått så mye "hjelp" så den har blitt dyrere... å vi snakker pris uten skjerm osv. Men jeg får mer penger om 3 mnd da får jeg råd til nytt kabinett osv. Har du ikke pengene for hånden akkurat nå så kjør uten kabinett til du får skrapt sammen pengene. :S Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Dette er både bedre og billigere...Synes jeg, da... Men Matrix-towerene er så usansynlig stygge.. Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Ja det synes jeg også faktisk å alle har di Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Heller Dragon-tower... de er vanlige, men allikevel, pene, og god kvalitet! Lenke til kommentar
Mr.Nut Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Dette er både bedre og billigere...Synes jeg, da... Men Matrix-towerene er så usansynlig stygge.. Stygge? Hva så? Det er kvalitet og funksjonalitet som er viktig. Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 ja me jeg skrev jeg ville ha et ok kabinett som ikke var så stygt å når det er stygt vil jeg ikke ha det. skal ha det til jg får lian li kabinett... Lenke til kommentar
Mr.Nut Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Det er jo ikke SÅ stygt da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå