Gunfreak Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 jeg liker ikke rock metal, garage, osv, vet ikke helt hva RHCP går under samma det. men når jeg hører på dem så liker jeg musiken, hvorfor det? gjør de noe spesielt med instrumentene sine, sublimnal(sp) meldinger Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) kanskje det er en skjult form for musikkstilbytting? akkurat det som skjer med deg skjedde med meg. Jeg hørte på tonnevis med trance hele tiden, så spilte en kamerat av meg Dimmu Borgir - Succubus in rapture, som var litt av den melodiøse biten av Dimmu Borgir, av en aller merkelig grunn så likte jeg sangen siden den var melodiøs og litt sånn heavy. Etterhvert så ble det mer og mer Dimmu. Men ikke for å avspore topicen, men kanskje du føles for å bytte musikkstil? man vet jo aldri Endret 17. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) *Edited* Min feil det der, så ikke at det stod en IKKE der oppe... da vet jeg faktisk ikke Endret 18. januar 2004 av Sakris Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Only RHCP, can be RHCP Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Man trenger da ikke like en spesiell "sjanger" for å like et band som skal spille den type musikk. Man synes noen er bra og andre ikke. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jonki: No offence, men jeg tror du er på jordet ihvertfall, for dette har absolutt ingenting med stilskifte å gjøre innen musikken, ei heller skifte av smak. mulig det. jeg prøvde å komme fram til noe iaff Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 jeg sa jeg IKKE hørte på rock osv, liker det ikke bare bråk. sitter nå å hører på californication, liker den sangen veldig, rolig og fin Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) rhcp er et drit bra band Det er noe spesiellt med det bandet, når jeg hører på låtene deres husker jeg akkurat hvor og når jeg var første gang jeg hørte dem eksempler: Første gang jeg hørte "Aeroplane" var på en korps-tur til stavanger i 96' Første gang jeg hørte "Scar Tissue" var i en form og farge time på ungdomskolen. Husker dette godt fordi jeg var så oppslukt i ei jente i klassen, og tro meg hun var og er utrolig fin Så det er ingen tvil om at det er noe spesielt med det bandet Endret 19. januar 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hvem vet?? kansje fordi at hvis du har hørt en av sangene har du hørt alle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå