Frøken Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hvorfor har jeg ingen innlegg? Tar det tid eller er det noe jeg må aktivere i innstillingene mine? Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Jaja, nå fikk jeg èn. Vil det si topics da og ikke hvor mye du poster? Jeg er litt blank. Umm.. nå har jeg 2..? Endret 17. januar 2004 av Frøken Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hvorfor er det så viktig? Innlegg har ingenting å si egentlig, skjønner ikke hvorfor disse ikke er fjerna (det skulle jo ha blitt gjort en gang i tida)? Forøvrig får du innlegg hver gang du poster , bortsett fra i Søppel. Lenke til kommentar
hs Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Innlegg i off-topic delen av forumet blir ikke telt, og er derfor ikke med i antall poster. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jaja, nå fikk jeg èn. Vil det si topics da og ikke hvor mye du poster? Jeg er litt blank. Umm.. nå har jeg 2..? Keep it up, lass, You're almost there (wherever it is you want to go). Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Takk, jeg er med. Er vel lov å spørre? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Takk, jeg er med. Er vel lov å spørre? En ting du snart forstår, er at det er alt for mye fjortisser i forumet her, som ikke gidder å svare på spørsmål, men heller vil kritisere spørsmål. Men allikevel... jeg lærer mye av å være her :-) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hvorfor er det så viktig? Innlegg har ingenting å si egentlig, skjønner ikke hvorfor disse ikke er fjerna (det skulle jo ha blitt gjort en gang i tida)? Forøvrig får du innlegg hver gang du poster , bortsett fra i Søppel. Det er ikke korrekt, det gjelder off-topic. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Synes det er ålreit med innlegg, liker å se antall innlegg på dem som svarer meg, det tanke på skills osv.. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Synes det er ålreit med innlegg, liker å se antall innlegg på dem som svarer meg, det tanke på skills osv.. Vel, nå har jeg lest mange fornuftige svar fra folk med under 20 innlegg. Det er en del som bytter navn og slikt vet du... Synes antall innlegg er totalt uinteressant. Den kanskje største effekten forumet får av det er at folk velger å beholde brukernavnet sitt når de har fått advarsler. Mange syens nok det er synd å miste over-1000-poster-statusen. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hvorfor er det så viktig? Innlegg har ingenting å si egentlig, skjønner ikke hvorfor disse ikke er fjerna (det skulle jo ha blitt gjort en gang i tida)? Forøvrig får du innlegg hver gang du poster , bortsett fra i Søppel. Det er ikke korrekt, det gjelder off-topic. Unnskyld, mente selvfølgelig off-topic. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Takk, jeg er med. Er vel lov å spørre? En ting du snart forstår, er at det er alt for mye fjortisser i forumet her, som ikke gidder å svare på spørsmål, men heller vil kritisere spørsmål. Men allikevel... jeg lærer mye av å være her :-) Jeg håper du ikke sikta til meg spesifikt som fjortiss her, for da må jeg bli litt fornærmet tror jeg. Stilte bare et lite kontraspørsmål på hvorfor de ikke var fjernet, det var jo en stor sak om dette i sommer/høst engang, og jeg husker postcounten var borte fra ok.no forumet iallefall. Mente ikke å være (veldig) kritisk. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Takk, jeg er med. Er vel lov å spørre? En ting du snart forstår, er at det er alt for mye fjortisser i forumet her, som ikke gidder å svare på spørsmål, men heller vil kritisere spørsmål. Men allikevel... jeg lærer mye av å være her :-) Jeg håper du ikke sikta til meg spesifikt som fjortiss her, for da må jeg bli litt fornærmet tror jeg. Stilte bare et lite kontraspørsmål på hvorfor de ikke var fjernet, det var jo en stor sak om dette i sommer/høst engang, og jeg husker postcounten var borte fra ok.no forumet iallefall. Mente ikke å være (veldig) kritisk. Tenkte ikke kun på denne tråden her i det hele tatt, men generelt når folk stiller spørsmål som for andre er opplagt. Ditt innlegg var helt greit. Lenke til kommentar
litjkarn Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Synes det er ålreit med innlegg, liker å se antall innlegg på dem som svarer meg, det tanke på skills osv.. Når jeg ser en med ati avatare, over 1k med innlegg og sier at flere innlegg er skils så motsier du deg selv... Antall inlegg skulle vært fjerna. skulle heller vært at vi ikke så andres men holdt de for oss selv. da hadde nok en del laget tråder som " hvor mange poster har du" etc men skitt au. er så mange som poster 3-4 tråder om samme tema, bumper tråder etc. Spørr venner om og bumpe tråder og mye sånt. desverre. men alle vokser opp en gang. var stolt da jeg passerte 100innlegg på et forum en gang for 5 år siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå