Jesper Karsrud Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Lurte bare på hva jeg kan gjøre for å få <table align="center"> til å bli validert... er den eneste feilen jeg har fra at siden skal være 100% validert.. bortsett fra reklamen som hosten har satt opp, som de av en en eller annen merkelig grunn har plassert utenfor html'en?!? Link til siden: VegiBoys Lenke til kommentar
memix Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 er ikke det bare å skrive <center><table></table></center> da??? Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 gjør da det..? prøv med en annen DOCTYPE (eller hva jeg nå skal kalle det..) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 En god idé det ja... skal se på det i morgen... nå tar jeg kvelden faktisk! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Endre til <div align="center">blablaba</div> Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Nei... det vailderer ikke det heller... hadde det først, men fjerna det... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Nei... det vailderer ikke det heller... hadde det først, men fjerna det... Vel... Det finnes vel en "explain"-link, gjør det ikke? table { text-align: center; } Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Vel... Det finnes vel en "explain"-link, gjør det ikke? Skulle tro det, men hvis du ser på valideringen, så gjør det ikke det i det tilfellet! men jeg kan jo legge inn css'en du ga meg, og se hvordan det går! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå