TJ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Hei. Etter å ha prøvd min kamerats nye LCD-skjerm, så har jeg funnet ut at jeg ikke kan leve uten en slik lekker skjerm Siden de fleste LCD-skjermer har en annbefalt oppløsning på 1280*1024, så er jeg litt bekymret for at mitt Sapphire Radeon 9600PRO Fireblade ikke vil være godt nok til å kunne kjøre spill som HL2 på 1280*1024. Er det nødvendig å gå til anskaffelse av et nytt kort? EDIT: 1280*1024. Ikke 1200*1028 Endret 17. januar 2004 av TJ Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Det skal gå så det suser.Ingen problem. Hvis du er usikker derimot kan du jo låne en å prøve. Du må også kjøpe en kvalitetsskjerm av dimensjoner for å klare den oppløsningen en vanlig skjerm klarer.Lcd har ofte store problemer med spill.Etter hva jeg har lest og hørt. Skjermkortet holder vertfall Correct me if i`m wrong! Shorty Lenke til kommentar
TJ Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Hvis du er helt sikker på at et Radeon 9600PRO takler HL2 i 1280*1024 oppløsning så stoler jeg på det Er det noen som derimot mener at dette ikke vil gå glatt, så la meg vite det Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 [quote name='Shortyboy' date='17/01/2004 : 22:46'] Det skal gå så det suser.Ingen problem. Hvis du er usikker derimot kan du jo låne en å prøve. Du må også kjøpe en kvalitetsskjerm av dimensjoner for å klare den oppløsningen en vanlig skjerm klarer.Lcd har ofte store problemer med spill.Etter hva jeg har lest og hørt. Skjermkortet holder vertfall Correct me if i`m wrong! Shorty [/quote] Correct me if I'm wrong: Ikke for å klage, men de nye lcd skjermene takler spill helt fint:) Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Tror ikke det vil gå glatt. Det er prisen for pen grafikk. Du kan jo kjøpe skjerm nå og grafikkort når HL2 kommer. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Tror ikke det vil gå glatt. Det er prisen for pen grafikk.Du kan jo kjøpe skjerm nå og grafikkort når HL2 kommer. Et Radeon 9600 PRO Fireblade eller XT er ganske identiske ved hjelp av klokking og de vil kjøre HL2 glatt! Lenke til kommentar
TJ Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Delte meninger her ser jeg. Er det fortsatt noen som er uenige med resten, så la meg få vite det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå