Gå til innhold

Trenger en viftestyring

Stig-Arne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sett på

denne

og

denne

og

denne

OG

denne

hva skal jeg velge?

Hadde vært kjekt med avlesning av temp og hastighet men ikke en nødvendighet

velg aerogate II.... har den og er storfornøyd... liten forskjell på den og colldrive også så det er lite vits i og innvistere i noe som er dyrere og ikke veldig bedre!!! men pass på: hvis du har kabinett som ligger litttrangt innpå 5 1/2brønnen så ikke bruk makt!!! knakk hjørne på min nemlig... men hvis du ikke har veldig stor bruk for temp kontroller så kjøp zalman!!!!

Lenke til kommentar

har nokk av det :)

Har bare ett pci kort, og det er ett hd kontrollerkort som ikke er i bruk. Har også ekstra plass mellom AGP kort og neste pci plass.

Har Abit NF7-S

Vel, synest dette er en fin start til en begynnelse på en stille maskin :)

Skaffer meg vannkjøling til sommeren tenker jeg

Lenke til kommentar
har nokk av det :)

Har bare ett pci kort, og det er ett hd kontrollerkort som ikke er i bruk. Har også ekstra plass mellom AGP kort og neste pci plass.

Har Abit NF7-S

Vel, synest dette er en fin start til en begynnelse på en stille maskin :)

Skaffer meg vannkjøling til sommeren tenker jeg

kjekt med xtra plass..... blir nokk vannkjøling på meg og til sommern må vel få fatt i en sommerjobb....

Lenke til kommentar

Til deg Morpheus^: hva er vitsen med quote trådstarter hele tiden? Og tegnsetting er en fin bil! :roll:

Jeg ville gått for Sunbeamen selv om den har et nokså kjedelig utseende. Nå vet jo ikke jeg hva slags kabinett du har, men hvis du har et med sort front kunne det vel ikke passet bedre. Fordelen med denne er muligheten til å skru viftene helt av, og at det er 20W per kanal. Det er veldig bra! Da kan putte i det meste (innen rimelighetens grenser).. :yes:

Lenke til kommentar

Ikke deg nei. Det med å skru viftene helt av kan du eventuelt løse ved å sette en bryter på strømledningen til rheobusen. Så bare slår du av strømmen hvis du skal ha på maskinen om natta, og sover i samme rom.

Edit: der kom det igjen.

Endret av PsychoPat
Lenke til kommentar
hehe, dere må ikke være så hard på slike skjøre ting da :Þ

Vel, sammnes med den har jeg bestillt heatpipe til skjermkortet..:) gleder meg til å få en litt mer stillegående maskin, til sommeren skal chipsett og cpu vannkjøles ..:)

hvis du skal kjøpe vk så kjøper u helt komplett med gpu og alt!!! så kjøper u den derre billige til cpu som koster 1000 kr el no... og lager kjøling til psu og....

Lenke til kommentar
tja får se. PSU trenger ikke vannkjøling, da jeg ikke har sjangs til å høre den. Får se når resten blir litt roligere

Men får se hva jeg prioritere av å kjøpe P4 system eller vannkjøle. Må liksom bestemme meg.. :)

vannkjøling!!! psun min er d dualfan på og den bråker som snø påvannet så jeg må nesten ha vk på psu.... drar kobberrør inn og ut... 1....2....3....ferdig!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...