bjaa Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hallo Jeg har tenkt meg å ha en slags kledning rundt kabinettet mitt. Tenkte meg et stoff som ligner på dette. Hvor får jeg taki slikt hen? Lenke til kommentar
0rjan Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Stoffbutikker... der di selger strikketøy osv regner jeg med Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Mora mi jobber på Princsess butikk (husker ikke hvordan man uttaler det). Skal høre med hun når helga er ferdig, hun er ikke hjemme... Noen som vet om man får taki sånn grønn, nærmest "bamse" stoff? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Det som ble brukt i det innlegget du postet link til, var jo noe alla gulv-til-gulv teppe(om jeg ikke husker feil) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 .........Slakte ei ku? Mye fin "pels" på den! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 :!: Ser for meg uttrykket til bonden når han ser en kar, spraye kua hans grønn før han "låner" pelsen. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Hehe, det stoffet som jeg har brukt på det kabinettet der heter faktisk "Teddystoff". Det fikk jeg kjøpt på en lokal hobbybutikk.. måtte tas på bestilling da. edit: skrivefeil. Endret 17. januar 2004 av [email protected] Lenke til kommentar
karamba Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Her i Oslo får man slikt på de innvandrer-stoff-butikkene. Bor du i Oslo (eller var det du som bodde i Bergens-området??). Sjekk en stoff-butikk. Tror Princess selger mest ferdig-mekka saker, litt mere standard. Pelsen ligner vel litt mere på en Golden Retriver enn en ku. Sett opp en lapp med billig hundepass på Samvirkelaget. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Skamklipp en sau kanskje, krøller er fint! Men får tak i slike stoff der din mor jobber Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Takker for svar Jeg skal skjekke ut saken imorgen .. Dette blir en harry mod Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 jobber faktisk med å selge møbelstoff, men vi har neppe noko du er fornøgd men, men du kan sjekke ut kva vi har på uslaget.no og det er ikkje nødvendig å kommentere meir at eg jobbar der, vil berre prøve å hjelpe. trur ikkje vi har noko som passar til formålet også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå