Gå til innhold

Tykkelse på Neonwire? Og tips til tastatur med god

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker på å modde tastaturet mitt...

Men fant ut her at mitt tastatur, som er det samme som blir brukt der, må man kutte i for å få plass. Jeg vil helst unngå dette.

Noen som har et tips om et tastatur der det er plass til en slik neonwire under tastene uten at det vil merkes når man trykker ned tastene?

Lenke til kommentar
Noen som kan si meg hvor tykk denne neonwiren er?

Har lyst til å gjøre det samme, å legge nedi neonwire :green: . Så jeg er i samme situasjon som deg og lurer også på det du lurer, har et HP tastatur (MODEL NO.: SK-2501 A). Leste et annet sted på Hardware.no forumet at du burde ha minst 2 kabler fordi noen mente at 1 kabelrull ble for lite... :roll:

Som jeg så på bildet så ikke wire`n så tykk under og jeg håper at det går med mitt tastatur..... :thumbup:

Lenke til kommentar
har modda mitt jeg også med neonwire, det er egentlig ganske så godt med plass hvis du legger den høyt, altså i den øverste delen av tastaturet.

ja, men for at fargen skal bli jevn så må man jo legge det slik, at kabelen begynner i en ende og bort til den andre og tilbakeigjen.... osv..... det er jo bare å finne en 3mm tykk ledning og teste ut med da.... ;)

Lenke til kommentar
Altså, JEG VIL OG MODDE MITT TASTATUR ;) .. Logitech Internet Navigator har jeg.. Men det jeg lurer på er hvordan i "¤ skal neonwieren få strøm :dontgetit:

hvis du ser på den neonwiren som de har på www.microplex.no (http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBEC1RE) Litt lenger ned på siden under bildet finner du dette:

I tillegg til selve wire'n trenger du også en inverter.

Du kan her velge mellom standard 12V inverter, inverter m/innebygd lydkontroll og mikrofon eller batteri-inverter. Disse finner du under "Casemods" -> "Neonwire"

------------------------------------------------------------------------------------------------

her har du en inverter som passer: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBECINV12V (det finnes 2 til)

Det jeg lurer på er om man kan ta 12v fra pc? hvor mange Ampere belaster jeg PSU da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...