Frøken Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Er det mulig? Er det kun jeg som synes at TV2 har tatt helt av med å reklamere for gyldne tider og Diana - en prinsesse? I forrige uke var det kun gyldne tider, gyldne tider.. Og om jeg ikke husker feil så varte en av de reklamene i mer enn 5 min.. Det er som den sangen til Cubus eller Kappahl, "what goes up, mus come down".. Hjelper det. Ser dere på? Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hjelper jo det...Du har jo lagt merke til det ihvertfall Men ja...jeg så på første del av Diana programmet Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg også.. men det er så likedan som alt annet. "Nære venner" som kommenterer ditt og datt og ingenting fra Charles eller Diana selv.. Jeg ser bare på for jeg har ikke noe liv.. : Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ja, sant nok...Men jeg tviler på at Charles vil kommentere noe til det der, i det hele tatt....Men en får sikkert høre noen kommentarer fra de to, i en eller annen form..Tror dette var program 1 av 4... Jeg så på det fordi jeg syntes det så interessant ut, og fordi jeg boikotter NRK...men mest fordi det var interessant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå