JoeDohn Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Hadde mildt sagt et uhell med hodet mitt sist gang jeg posta et gullkorn, men denne hadde jeg mer sansen for, og ikke minst er det et godt poeng. Fant den (av alle steder) i Babethreaden (her): Tenk så greit kvinner hadde hatt det hvis de kunne hatt gaussian blur i sminkevæsken sin. Endret 17. januar 2004 av JayHeM Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hehaehehaheh Nice! bfisk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Kremt, kremt. Litt credit, takk. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Skal ikke det, jo... Against t3h r00ls. (Oh, behave.) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 /me foretrekker noise -> median Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 /me foretrekker noise -> median Bare sprøyt! Gaussian blur på sånn ca 10.0 burde fjerne de styggeste kviser Jeg har forresten flere innlegg enn deg nå Mikka Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 /me foretrekker noise -> median Bare sprøyt! Gaussian blur på sånn ca 10.0 burde fjerne de styggeste kviser Jeg har forresten flere innlegg enn deg nå Mikka Asså.. Du VET at Noise->Median eier ræva til gaussian blur. /Me satser på kvalitet foran kvantitet, vetu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå