mark Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Kan jeg forandre bokstaven til den HD hvor OS ligger, eller blir det h***** på jord da? Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Dette kan du da gjøre med diskbehandling windows... kan bli ****** på jord hvis du kjører mange programmer fra en annen partisjon enn f.eks. c: Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Du må ikke finne på å forandre stasjonsboktav på OS-disken. Store deler av registeret blir ugyldig -> digitalt ragnarokk Endret 17. januar 2004 av Øyst Lenke til kommentar
mark Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) men når jeg forandret på en annen stasjonsboktav fikk jeg spørsmål ( av Partition Magic) om det skulle forande alt der det sto H: til G:...så når jeg skal ha E: om til C: vil ikke også innholdet i registeret bli forandret fra E: til C: DriveMapper var det vel det hette.... Endret 17. januar 2004 av mark Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Du trenger ikke partition magic for å endre bokstaver på andre partisjoner. Kan sjonglere så mye du bare vil med et tool innebygd i Windows XP. Den heter Disk Managment på engelsk, finnes i kontrollpanelet eller når du høyreklikker på My Computer. Fjerde valget i menyen er Manage. Vet ikke hva de heter på norsk. Der er det kjempelett å endre driveletter på alle partisjoner. Etter reboot har du dem der. Uten alt surret i partition magic. MS har faktisk tenkt på en del smarte ting også. Endret 17. januar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
mark Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 er ikke det jeg bryr meg om... vet godt om Disk Managment, samme for meg hvilket prog jeg bruker..... Tingen er bare: Kan jeg bytte stasjonsboktav på den partisjon der OS ligger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå