Swordman Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Har nettop kjøpt meg en Ford Granada -84 modell. Trenger noen forslag til hva som kan gjøres med den i form av styling utvendig.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 få tak i en slegge ... da blir den hvertfall finere .. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 tror du kan få litt mer hjelp her Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg vil foreslå litt her: Du trenger først og fremst en lakse trapp, Granada er ingen GO BIL uten lakse trapp. Du trenger skikklig sota vinduer Du trenger lysdioder på panseret som lyser opp dysene IKKE glem alu vinge da Og 2 potter med hjemme snekra hull, for å få skikklig snærr i potta Lykke til =) Legg bilder av bilen før og etter da Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 husk også å sette på en Frontspoiler som egentlig hører til en Mazda MX5 .. ikke glem å sette et lite trafikklys i vinduet også! Lenke til kommentar
Swordman Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Hehe, ja laksetrappen er på vei allerede den , men noen ideer til hva man kan jgøre med karosseri..? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hva med wunderbaumen da? Ingen Ford Granada er fullendt uten den?! Det skal helst være så mange som mulig hengende ned fra speilet. Jentene blir helt ville da og du øker din tiltrekningsgraft enda mer ved siden av å kjøre granada. En annen svært viktig ting er å ha 4 tusenmetre i grillen. Fordelen med dette er å kunne gjennomlyse skjørtenen til jentene og få innblikk i hvilke skumle hensiker de måtte bære med seg Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 et par 1000 metere eller 2 skader abselutt ikke! Granada kler disse veldig godt. Men ikke glem noen spredere da, som du kan ha nedi fangeren... Ikke så dumt med Sota baklys heller da, ikke dyrt, det bare lakkerer du selv. OG kanskje ta og kjøpe/lage noen rå øyelokk? Også panseret, der hadde det hvert kult med et skikklig scoop Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 og selvsagt styling kit til en heeeelt annen bil ... kan ikke få sagt det nok Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 du også ha en duske terning i frontspeilet Lenke til kommentar
lmoxness Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Har samma bil sjøl jeg.. Konge bil spør du meg Har montert en frontspoiler fra en BMW 5-serien jeg da. Ble ikke så verst Ellers er laksetrapp på vei, alu felger er et must. Wunderbaum er enda et must sammen me terninger, helst med lys i. Noe som bør gjøres er å skifte ratt.. Liker ikke rattet i Granada'n.. Dette er da inne i min Granada Endret 18. januar 2004 av lmoxness Lenke til kommentar
hazhe Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 få tak i en slegge ... da blir den hvertfall finere .. Hørt noe så latterlig. Hvis det var et forsøk på å slå an, gikk det mildt sagt rett i vasken. Er enig i at Granada ikke er spesielt fin, men slike kommentarer bør man holde seg for god for. Du kan kjøpe 17" alu-felger og senke den litt, tone ned vinduene. Lenke til kommentar
Swordman Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) laksetrapp og terninger, hehe sikker vinner... tenkte å sote, eller sette på solfilm på vinduene men hvor mye er lov..? hvilke vinduer kan sotes lissom.... og har 17" alu felger, orginale..... Endret 19. januar 2004 av Swordman Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 laksetrapp og terninger, hehe sikker vinner... tenkte å sote, eller sette på solfilm på vinduene men hvor mye er lov..? hvilke vinduer kan sotes lissom.... og har 17" alu felger, orginale..... alle vinduene kan sotes utenom Front sidevinduene og forruta (tar jeg ikke feil) Lenke til kommentar
Swordman Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Altså side vinduene bak og bakruta..? Okey, var litt usikker på den, har sett så mange som har sotet alle rutene utenom frontruta.. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Front rute og sideruter fremme er ikke lov å sote.. Lenke til kommentar
Swordman Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Why not, hvor finner eg reglene på det da...? Lenke til kommentar
turbogubbe Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 hvor får man tak i laksetrapp?? har lyst på en til 82`n min! :!: Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Vassendgutane - Granada, div styling tips Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 sote baklykter,senke,sote vinduer,fete felger og dekk, fjerne grillen foran og sette inn en nettingsgrill,crome håndtak på døra,skifte dør listene, sette på øyelokk foran, eksempel på du kan ha den foran: http://i43.photobucket.com/albums/e361/blueboy314/533612.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå