Gå til innhold

Ny DYR bærbar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får du tak i en så dyr bærbar da? Og hva er poenget? Trenger du ikke noe annet her i livet?

 

Virkelig undskyle min spøremåte, men gasnke tåplig og spøre etter bærbare pcer for 45 000.

 

Kjøp deg en whitebox 1557, da kan du spille og alt det andre du vil, og den koster vell ca 17000. Da kan du jo f.eks kjøpe deg en bil samtidig? Så har du noe og kjøre den bærbare rundt i......

Lenke til kommentar

Solaris PB er ikke spesjelt gode for spilling. Kjøp IBM sine topmodell hvis du vil ha en spille maskin. De er solide.

 

Men hvis du virkelig har lyst på snack så kjøper du en PB http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...8/2.0.7.1.0.5.3 Det er rett under 45k. Men siden den har en G4 prosessor er den ikke noe kraft udyr. Hvis du er åpen for å kjøpe en mac bør du vente til G5 kommer inn i en bærbar data.

 

Men er nok enig at er det er tull å bruke så mye penger på en bærbar data. Du kan jo heller kjøpe eks. en hushjelp som kommer en gang hver annen helg. Det er såfall vert 45k

 

Vet ikke hvor god den er men der en såfal dyr http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=176&g1=3...26&l=2&lantall=

Lenke til kommentar

og hva har vi lært av dette?

 

jo...

 

neste gang noen vil ha en fet bærbar, så spørr etter:

 

jeg vil ha en så fet bærbar som mulig. Finn en! :) (pris ingen hindring)

 

 

for: skryter du av at du mar masse pææng... så blir folk misunnlelig og "lurer på hva du skal med en så fet bærbar".

Lenke til kommentar

Om du liker Alienware sitt utseende, funker sikkert de til spilling. Personlig synes jeg alienware ser ut som et bærbart diskotek. Skal du ha tynn maskin til heftig spilling må det være en maskin med pentium m og radeon 9600. Som whitebox sin nye 1557 maskin. HP/compaq har NC 8000 15", NC6000 14" eller NW 8000 (over 30 000 kr). NW 8000 har et 3d kort som er et såkalt arbeidsstasjons kort. SÅ om du ikke trenger et 3dkort til 3d applikasjoner ala 3dsMAX eller Maya, kan du glemme NW8000. Vodoo Envy M460 er etter min mening den ultimate spill bærbar med meget "customizable" look. Maskinen er i tillegg meget tynn. Dritet med å bestille fra utlandet er at å få med norsk tastatur, er omtrent umulig. Vet at det finnes firma i landet her som setter på norske tastatur på enkelte maskintyper, men har hørt at det er temmelig dyrt i tillegg. Bryr du deg ikke om batteritid eller vekt på maskinen eller tykkelse, går du for p4 3,2 ghz med HT og radeon 9600 pro 128 MB. Whitebox cl4 og cl5 er slike maskiner. Zepto sine oxo, men de er litt dyrere. Vil du ha tynn, med god batteritid og god ytelse, er det ikke så altfor mange valg her til lands. Whidebox sin 1557 er da omtrent eneste valget. Datateam har oxo spesialtilbud på IBM maskiner, men du må betale medlemsskap der (2600 spenn for 1 år) og du må ha organisasjonsnummer i tillegg.

Lang sammenhengende post, men du ba om det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...