genesis Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Jepp som topic sier, jeg er ute etter å vite hva folk med demoversjonen, får ut av systemene sine når de kjører denne applikasjonen. ikke, bra/dårlig, men tall. Kom med maskin, altså CPU/ram/hk?/hdd?/skjermkort og hvilke instillinger dere kjører spillet under, og fps(ène) diskusjon kommer som annen prioritering (så dette kan bli en oversiktlig tråd) edit_ beta --> demo systemkrav Endret 21. januar 2004 av genesis Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Har ikke testet selv, men om du leser her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=195096 ...så finner du ut at en av dem har XP1800, 512 RAM og Ti-4600, og han kjører spillet i 1024x768 i medium detaljer... Den posten lå ca. 5 poster under din. Hva med å prøve å søke FØR du hiver inn en ny post? Endret 17. januar 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
genesis Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) fordi_ "FarCryMPBeta - Synspunkter\info, tenkte jeg ville fortelle litt" er ikke av tittel ute etter systemkrav. (har ikke tenkt å gå igjennom alle poster om farcry da(/dahaah) - og fordi jeg tenkte i retning av en samling (som både tittel og post viser til) - har du lest posten min=? jeg er ute etter TALL! ikke, "joda det kjørte greit blalbla uvesentlig/smak-behag-bull" edit_ men, takker jo for å prøvd å hjulpet meg, venter i spenning på demo.... Endret 17. januar 2004 av genesis Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 fordi_"FarCryMPBeta - Synspunkter\info, tenkte jeg ville fortelle litt" er ikke av tittel ute etter systemkrav. (har ikke tenkt å gå igjennom alle poster om farcry da(/dahaah) - og fordi jeg tenkte i retning av en samling (som både tittel og post viser til) - har du lest posten min=? jeg er ute etter TALL! ikke, "joda det kjørte greit blalbla uvesentlig/smak-behag-bull" edit_ men, takker jo for å prøvd å hjulpet meg, venter i spenning på demo.... XP1800+, 512 RAM og Ti-4600 er faktisk både tall og bokstaver. Men nå skal jeg ikke starte noen krangel her, liker ikke slikt... Egentlig er det vel vanskelig å skulle peke på systemkravene på spillet ut i fra en beta, slike ting forandres jo ofte mye til den ferdige versjonen... Og ja, vi gleder oss til demo!!! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 joda, men det mangler bilderpersekund ved slike instillinger at det er en beta er bare positivt, tror jo ikke dem klarer å forverre ytelseskravene noe særlig, og forbedreing er jo bare good alle fps blir tatt med dette i bakhodet 1 dag nærmere ekstra_ denne demoen, når på onsdag (var 21/1, sant?) vil den bli gitt ut? etter hvilke tidsregninger? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 joda, men det mangler bilderpersekund ved slike instillingerat det er en beta er bare positivt, tror jo ikke dem klarer å forverre ytelseskravene noe særlig, og forbedreing er jo bare good alle fps blir tatt med dette i bakhodet 1 dag nærmere ekstra_ denne demoen, når på onsdag (var 21/1, sant?) vil den bli gitt ut? etter hvilke tidsregninger? Allerede på onsdag? Weeeeeheeeee!!! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) sant?) jeg har søkt litt. Tidligere trodde man på en demo i september/oktober. jeg mener å ha lest at den skulle komme i en tråd her på forumet, med link til kilde, men jeg finner ingenting med denne elendige søkemotoren (kanskje bare meg) Alt jeg finner, er på den offisielle siden, hvor det står "(soon)" tar jeg feil, tar jeg feil edit_ !!! http://farcry.gamigo.de/index.php BESTÄTIGUNG: Singleplayer-Demo kommt am 21. Januar ........... I can OFFICIALLY confirm it. It's out the 21st of January. SP only. Good times!! Also freut euch auf Mittwoch, es sind nur noch 4 Tage! + MP demo i begynnelsen av mars coming out around the start of March about three weeks before the game itself arrives." Endret 18. januar 2004 av genesis Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Stemmer. Single player demo kommer 21. Januar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 det var da veldig gode nyheter Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 det var da veldig gode nyheter Det var det! Bortsett fra at det vil bli sinnsykt belastede linjer på onsdag... Noen som har tips til hvor man kan laste ned uten å vente i en evighet? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 det var da veldig gode nyheter Det var det! Bortsett fra at det vil bli sinnsykt belastede linjer på onsdag... Noen som har tips til hvor man kan laste ned uten å vente i en evighet? Får bare stille meg i kø på fileplanet.com som vanelig... #farcry @ efnet har ellers sikkert noen gode ftper eller sider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 gamershell er et godt tips. dog virker det som jeg enda har tilgang på members serverene på fileplanet, så tror jeg bruker fileplanet. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 xp 2400 radeon 9500pro 512mb 400mhz ram alt på max i 1024 x 768 = smooth Lenke til kommentar
genesis Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Da var demoen ute, og folk begynner å tak i den. system_ xp2500 ti4200 120gb ata-100 8mb cach 1024mb ram ----------------------------------------- instillinger_ 1280*1024*32 Texture quality - high Texture Filter - medium Particle count - very high Special effects - medium Enviroment quality - high Shadow quality - low Water quality - medium Light quality - medium fps_ min' 12 maks' 54 snitt' 22 ----------------------------------------- edit_ add Endret 21. januar 2004 av genesis Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Min maskin: Athlon xp 3000+ 512 mb ddr ram Radeon 9800pro Abit nf7-s ver.2 Windows XP Alle siste drivere og oppgraderinger Spillte demoen på 1204*768, med Alt på very high, ingen anistrophic filtering(?(fikk grafikk problemer da)), og alt går flytende bortsett fra når jeg står og ser ut i syke naturbilder med syk draw distance, og med mange fiender foran meg, da kan det hakke bittelitt, men ikke spes. merkbart... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 laster ned nå.. spec commer senere Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Samme her NoLimit_^^, men har bytta til Omega 3.10 driverne og de er bedre. Har P4@3,5Ghz, R9800Pro, 1024MB DDR400, men spiller på 1024x768. Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Har 1.6ghz, 768mb RAM, Radeon FDX 8500LE 64mb og det hakker som et H*LV*T*. Er umulig å kjøre i noe over 640x480 med alt på low...og da mener jeg ALT.....btw...har plass på maskinen mye å si for ytelsen? For jeg har 200gb stappet full i ting&tang...har vel 15gb ledig i alt... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Jeg har kjørt Far Cry i 1280*1024(32bit) med alle detaljer på "Very High". FSAA og AF er skrudd av. Jeg har brukt Catalyst 4.1 og målt hastigheten med FRAPS (måler frameraten hvert sekund) i litt over 10 minutter: http://www.home.no/spazmen/FarCry_fps.xls Minimum: 14 fps Maximum: 50 fps Average: 27,26 fps Endret 22. januar 2004 av Spaz Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Jeg må si dette spillet er helt utrolig, å se utover et gigantisk område, kunne skyte folk på en kilometers avstand, vakker og deilig grafikk og effekter det er rett og slett vakkert.... det er liksom ikkeno spill til nå som jeg har prøvd hvertfall som kan sammenlignes. og at du kan gå stortsett overalt. det er suverent! Endret 22. januar 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå