bob-bob Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 heisan dere jeg skal kjøpe meg nytt grafikkort og tenkte på dette : http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/NO/...88918/_26205765 er det noe tess ? og hvor mye burde jeg gi for det ? [ Denne Melding var redigert av: bob-bob på 2002-03-11 01:00 ] Lenke til kommentar
i-am Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Det kortet der er meget bra til prisen og være :smile: ja det er på samme niva som et GeForce 2 kort, og da mener jeg ett GeForce GTS eller PRO kort. Men du burde ikke gi mere en 700 kr får det. [ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-03-11 01:03 ] Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 kortet er grei den. men teknologien den bruker er ikke helt patent. har hatt den kortet selv. kjenner 2 stk som har det oxo. du kan IKKE spille Renegade og 1nsane. det er de spillene jeg/vi har prøvd ut, og grafikken er snudd SKIKKELI oppned... funker bra i 2D spill og fps spill. men når det går innpå nye, spesielle spill-motorer som renegade sin så er det bare ren juks. altså, hvis du skal bruke det til spilling, så ville jeg ha vært deg og IKKE satset på dette kortet. STM Micro kommer snart til å trekke seg ut av skjermkort-markedet uansett.... Lenke til kommentar
bob-bob Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 Takker for info :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå