Gå til innhold

Logitech MX 500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Topicen sier alt..

 

er det noen fordeler og ulemper med denne???

en kjempe god mus. fordeler:god å holde i, kraftig sensor, mange funksjoner (8 knapper), god til å spille spill med. FPS spil.

 

ulemper: noen av knappene er litt lite tilgjengelige så det blir vanskelig å få like stor bruk for alle knappene.

Lenke til kommentar

Jeg har vært tilhenger av trådløs mus, men i den senere tid så har jeg forandret mening. Flere trådløse muser i huset forstyrrer hverandre samt treghet i systemet og ikke minst all den batteri skfte.

 

Så jeg byttet ut alle mine 4 muser til MX 500 og MX 310.

 

Så langt så må jeg si at disse musene er så godt som perfekte. Ser ingen bakdeler selv om jeg bruker Logitech sine drivere.

 

Anbefales.

Lenke til kommentar

 

Så langt så må jeg si at disse musene er så godt som perfekte. Ser ingen bakdeler selv om jeg bruker Logitech sine drivere.

 

hvilke drivere er best hvis det ikke er logitech sine?

Det er jeg desverre ikke sikker på, men det er en del som er misfornøyd med Logitech sine drivere.

 

Jeg hvet at det er en del som bruker driverne som ligger i Win XP.

 

Jeg personlig har ikke noe negativt å si om disse driverne, fungerer perfekt.

Lenke til kommentar
Ikke kjøp deg trådløs iallefall.

hvorfor ikke?

 

_

johanf

Grunnen til at jeg gikk tilbake fra trådløs til tråd mus var som følger:

 

Pkt 1

Utrulig ofte batteri skifte

 

Pkt 2

Treg ved spill, akkurat som musa hang

 

pkt 3

Fikk følelsen av at den forstyrret andre komponenter i området.

Lenke til kommentar

Er jo smak og behag da, men til spilling så duger ikke ei trådløs mus er min pers. mening. Jeg merker godt at min MX700 henger litt etter når jeg spiller, virker nesten som at jeg sitter 7m fra datamaskinen og spiller egentlig, er noe rart med trådløst synes jeg. Klarer ikke helt å koordinere når jeg føler at ikke musa oppfører seg helt 100% riktig, men for all del, er smak og behag :) råder deg bare til å prøve ei trådløs ei før du kjøper en.

Endret av |SeVen|
Lenke til kommentar

Kan så absolutt anbefale MX500, passer perfekt i handen (kun for høyrehendte, men hvem bryr seg vel om venstrehendte) og er i passe størrelse for de med store hender (sånn som meg :roll: ).

De 3 knappene oppå musen er så godt som ubrukte, iallefall hos meg, kommer ikke til de så lett.

Og angående drivere; har ingenting negativt å si om logitech sine (iallefall de nyeste) men merker heller ingen forskjell om jeg bare bruker standarddrivere.

 

Kort og godt, anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...