tbend Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Topicen sier alt.. er det noen fordeler og ulemper med denne??? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Topicen sier alt.. er det noen fordeler og ulemper med denne??? en kjempe god mus. fordeler:god å holde i, kraftig sensor, mange funksjoner (8 knapper), god til å spille spill med. FPS spil. ulemper: noen av knappene er litt lite tilgjengelige så det blir vanskelig å få like stor bruk for alle knappene. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg har vært tilhenger av trådløs mus, men i den senere tid så har jeg forandret mening. Flere trådløse muser i huset forstyrrer hverandre samt treghet i systemet og ikke minst all den batteri skfte. Så jeg byttet ut alle mine 4 muser til MX 500 og MX 310. Så langt så må jeg si at disse musene er så godt som perfekte. Ser ingen bakdeler selv om jeg bruker Logitech sine drivere. Anbefales. Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg er fornøyd med MX 500 musa mi.. har egentlig ikke merka no negativt med musa.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Så langt så må jeg si at disse musene er så godt som perfekte. Ser ingen bakdeler selv om jeg bruker Logitech sine drivere. hvilke drivere er best hvis det ikke er logitech sine? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Ikke kjøp deg trådløs iallefall. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Så langt så må jeg si at disse musene er så godt som perfekte. Ser ingen bakdeler selv om jeg bruker Logitech sine drivere. hvilke drivere er best hvis det ikke er logitech sine? Det er jeg desverre ikke sikker på, men det er en del som er misfornøyd med Logitech sine drivere. Jeg hvet at det er en del som bruker driverne som ligger i Win XP. Jeg personlig har ikke noe negativt å si om disse driverne, fungerer perfekt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 man installerer rett og slett ikke noen drivere i windows hvis man ikke liker logitech sine Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Ikke kjøp deg trådløs iallefall. hvorfor ikke? _ johanf Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Ikke kjøp deg trådløs iallefall. hvorfor ikke? _ johanf Grunnen til at jeg gikk tilbake fra trådløs til tråd mus var som følger: Pkt 1 Utrulig ofte batteri skifte Pkt 2 Treg ved spill, akkurat som musa hang pkt 3 Fikk følelsen av at den forstyrret andre komponenter i området. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Er jo smak og behag da, men til spilling så duger ikke ei trådløs mus er min pers. mening. Jeg merker godt at min MX700 henger litt etter når jeg spiller, virker nesten som at jeg sitter 7m fra datamaskinen og spiller egentlig, er noe rart med trådløst synes jeg. Klarer ikke helt å koordinere når jeg føler at ikke musa oppfører seg helt 100% riktig, men for all del, er smak og behag råder deg bare til å prøve ei trådløs ei før du kjøper en. Endret 17. januar 2004 av |SeVen| Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Selv har jeg MX700 - beste musa jeg har hatt. Merker ikke noe til den derre "laggen" dere snakker om, og batteriskifte er ett ikke-tema. _ johanf Lenke til kommentar
xthal Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Kan så absolutt anbefale MX500, passer perfekt i handen (kun for høyrehendte, men hvem bryr seg vel om venstrehendte) og er i passe størrelse for de med store hender (sånn som meg ). De 3 knappene oppå musen er så godt som ubrukte, iallefall hos meg, kommer ikke til de så lett. Og angående drivere; har ingenting negativt å si om logitech sine (iallefall de nyeste) men merker heller ingen forskjell om jeg bare bruker standarddrivere. Kort og godt, anbefales! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Har vel gjort et godt kjøp da.... har hatt mange trådlause med hjul å det er noe hersk... den vil aldrig henge med... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 mx500 er ei mus jeg kommer til å huske! har ikke sett en slik gamer mus på lenge... denne er faktisk bedre enn alle ms muser jeg har prøvd. du kommer til å elske denne musa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå