Earendil Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Trenger forklaring til hvordan jeg fjerner et 5.25" drev fra dette kabinettet. Det er ingen skruer der som jeg kan fjerne drevet med, så derfor antar jeg at det er festet med skinner. Hvordan skal jeg i så fall fjerne det? Vennlig hilsen, Stein-Ivar "Eärendil" Gamlem Endret 17. januar 2004 av Earendil Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Presse skinnene sammen vil jeg tro. Dette skal ikke være så vanskelig at man trenger å spørre om. Men er det ikke en "ting" som stikker ut på hver sin side av Cd-rommen? Press disse mot hverandre og dra. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Er ikke noe særlig som stikker ut der... Finner ikke bruksanvisning heller på Chieftec's hjemmesider. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Fikk det til. Måtte visstnok bare ta av selve fronten på kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå