Jabbala Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hvor får jeg kjøpt en gamecube billig? Fint med forslag til nettsteder siden jeg bor på en lam plass uten elkjøp osv.. Er klar over at den koster 800,- der og kan bestilles via internett. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Tror elkjøp sin internett siden er lurest å kjøpe fra, tror ikke du får den stort billigere andre plasser. Du kan jo se om QXL har noen brukte for en grei pris. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 hmm.. foresten noen som vet hvor du finner billig xbox ? .. annet en QXL Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 hmm.. foresten noen som vet hvor du finner billig xbox ? .. annet en QXL Man får jo en xbox på elkjøp med Midtown madness og Halo for ca 1600kr.Det synes jeg er veldig billig egentlig. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 kansje det blir xbox på meg da.. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvis du fremdeles ikke har kjøpt en gamecube, så kan du få kjøpe min gamecube med zelda wind waker limited edition (med to ekstra zelda spill), metroid prime og minnekort for 900kr. Den er så og si ikke brukt. Og den ble kjøpt litt etter at zelda kom på gamecube på ram og rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå