no_remorse Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg har fått til padding i CSS, men jeg får ikke til spacing.. Er det noe annet jeg kan bruke da som fungerer på den samme måten.. Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 ..fikk det til Lenke til kommentar
cnav Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Hvordan fikk du det til? Endret 17. januar 2004 av cnav Lenke til kommentar
cnav Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Fantastisch! Sitter med denne boka, og han sier at man må bruke cellspacing, ettersom border-spacing (CSS2) er for lite utbredt blant dagens nettlesere. Nevner ikke et ord om border-collapse. Så lite vet han Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Du bør virkelig ha respekt for Eric Meyer, han har mer peiling enn vi noen gang kommer til å få. Det han skriver i boka si, er korrekt. Lenke til kommentar
cnav Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Er hjertens enig. Det var selvsagt ironisk ment. Han er jo en guru, så det faller vel inn under blasfemi-paragrafen. Endret 17. januar 2004 av cnav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå