BBC Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 DinSide har lagt ut en liste over snitt-lønn for forskjellige yrker. Da er det bare for oss i utdanning å peile oss inn på "rett" yrke, eller for de som allerede er yrkesaktive å sjekk opp hva de "skal" ha i lønn :smile: Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Mye som ikke stemmer helt med den tabellen der, har du hørt om: tryne tillegg, Bonus, frynsegoder, kompetanse tillegg og private lønnsavtaler osv. Jeg tjener mye mere en det som er liste opp for det yrke/bransjen jeg tilhører. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 Derfor det heter snittlønn :smile: Det må vel kanskje taes med en stor klype salt ettersom det er en 18-åring på utplassering som (alene?) har innhentet lønns-opplysningene. Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: On 2002-03-11 00:31, borre skrev:Derfor det heter snittlønn :smile:Det må vel kanskje taes med en stor klype salt ettersom det er en 18-åring på utplassering som (alene?) har innhentet lønns-opplysningene. Nå så jeg det. :smile: "Lønnstallene er samlet inn i samarbeid med Ole Marius Ugland fra Bleiker videregående skole i Asker, som har gjort en flott innsats i sin arbeidsuke hos oss i DinSide." Det er nok ikke han som er "feilen" det er nok heller kildene som ikke er helt "med". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå