Jtand Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg lurte på om du kan ta en vurdering om: 1.7GHz Dothan CPU Intel Pentium M (Support new generation CPU) Max. Recommended Frequency: 2.0 GHz (FSB400) CPU Exchangeable Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Tror denne bør oppdateres. Har jo kommet både nye Pentium M og P4 cpuer. Og ikke minst Athlon 64 (snart iallfall!) Til dags dato er det faktisk 3 typer Athlon64 cpuer til bærbare: "Athlon64 for Notebooks" 81w - 3700+, 3400+, 3200+ og 3000+. "Mobile Athlon 64" 62w - 3400+, 3200+, 3000+ og 2800+. "Low-power Mobile Athlon 64" 35w - 3000+, 2800+ og 2700+ Endret 1. april 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Denne blir nok ikke oppdatert med det første, så det er bare å ta den bort fra sticky når man måtte føle for det. K Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det er nå et halvt år siden tråden sist ble oppdatert, og trådstarter (enemigo) har tydeligvis ikke lyst til å oppdatere den noe mer. Sticky'en fjernes. Jeg håper dog at noen andre har lyst til å lage en oppdatert guide på CPU'er til bærbare, gjerne basert på denne tråden. Bare si i fra når det er gjort så kan jeg utdele en sticky til den nye tråden. (om den holder et visst minstemål selvsagt) Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 hadde vert veldig fint om någen kunne laget en oppdatert post på dette emne. Tror den vil hjelpe mange mange forvirra hjerner som skal kjøpe bærbar datamaskin. Lenke til kommentar
forsel Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 kan jo og nevnes den nye amd turion prossesorene som kommer. spennende å se hvor bra den blir i forhold pentium sine... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det er nå et halvt år siden tråden sist ble oppdatert, og trådstarter (enemigo) har tydeligvis ikke lyst til å oppdatere den noe mer. Sticky'en fjernes. Jeg håper dog at noen andre har lyst til å lage en oppdatert guide på CPU'er til bærbare, gjerne basert på denne tråden. Bare si i fra når det er gjort så kan jeg utdele en sticky til den nye tråden. (om den holder et visst minstemål selvsagt) Stickyen fjernes, eller kanskje ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå