Gå til innhold

www.best-buy.no

Anbefalte innlegg

www.best-buy.no

Jeg fulgte link fra expert sine sider, da jeg skulle kjøpe meg en mobiltelefon

Har kjøpt mobilen fra sida til best-buy, gikk til kassen, og alt virket helt normalt. På nettbanken så jeg at det var en reservasjon for den prisen jeg skulle betale.

Jeg logger inn et par dager etterpå, og ser at statusen for mobilen ikke er oppdatert, de har den på lager, men de har ikke sendt den enda. Jeg sjekker nettbank, og ser at reservasjonen er borte.

Skal ringe de på mandag, men lurer på om noen andre har kjøpt varer fra best-buy, og om de har hatt lignende erfaringer. Jeg syns dette var litt spesielt.

-Knut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
www.best-buy.no

Jeg fulgte link fra expert sine sider, da jeg skulle kjøpe meg en mobiltelefon

Har kjøpt mobilen fra sida til best-buy, gikk til kassen, og alt virket helt normalt. På nettbanken så jeg at det var en reservasjon for den prisen jeg skulle betale.

Jeg logger inn et par dager etterpå, og ser at statusen for mobilen ikke er oppdatert, de har den på lager, men de har ikke sendt den enda. Jeg sjekker nettbank, og ser at reservasjonen er borte.

Skal ringe de på mandag, men lurer på om noen andre har kjøpt varer fra best-buy, og om de har hatt lignende erfaringer. Jeg syns dette var litt spesielt.

-Knut

Det er ikke unormalt at de bruker litt tid før de sender.

Lenke til kommentar

OPPDATERING!

Ringte best-buy idag og fikk forklart at visa-reservasjonen automatisk blir fjernet etter 48 timer hvis ordren ikke blir oppdatert med sporings-nummer fra deres side. Mens jeg snakket med de oppdaterte de ordren og jeg så at den allerede var i Trondheim. 14 -> 19 og helg imellom og greier og greier.

Best-buy anbefales av meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...