hackinnen^ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 www.best-buy.no Jeg fulgte link fra expert sine sider, da jeg skulle kjøpe meg en mobiltelefon Har kjøpt mobilen fra sida til best-buy, gikk til kassen, og alt virket helt normalt. På nettbanken så jeg at det var en reservasjon for den prisen jeg skulle betale. Jeg logger inn et par dager etterpå, og ser at statusen for mobilen ikke er oppdatert, de har den på lager, men de har ikke sendt den enda. Jeg sjekker nettbank, og ser at reservasjonen er borte. Skal ringe de på mandag, men lurer på om noen andre har kjøpt varer fra best-buy, og om de har hatt lignende erfaringer. Jeg syns dette var litt spesielt. -Knut Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 www.best-buy.no Jeg fulgte link fra expert sine sider, da jeg skulle kjøpe meg en mobiltelefon Har kjøpt mobilen fra sida til best-buy, gikk til kassen, og alt virket helt normalt. På nettbanken så jeg at det var en reservasjon for den prisen jeg skulle betale. Jeg logger inn et par dager etterpå, og ser at statusen for mobilen ikke er oppdatert, de har den på lager, men de har ikke sendt den enda. Jeg sjekker nettbank, og ser at reservasjonen er borte. Skal ringe de på mandag, men lurer på om noen andre har kjøpt varer fra best-buy, og om de har hatt lignende erfaringer. Jeg syns dette var litt spesielt. -Knut Det er ikke unormalt at de bruker litt tid før de sender. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Det er ikke unormalt at de bruker litt tid før de sender. Tror han lurte på hvorfor reservasjonen på nettbanken var borte i tillegg. Lenke til kommentar
hackinnen^ Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 OPPDATERING! Ringte best-buy idag og fikk forklart at visa-reservasjonen automatisk blir fjernet etter 48 timer hvis ordren ikke blir oppdatert med sporings-nummer fra deres side. Mens jeg snakket med de oppdaterte de ordren og jeg så at den allerede var i Trondheim. 14 -> 19 og helg imellom og greier og greier. Best-buy anbefales av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå