Clone baby Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Hallo. Jeg sitter her og leter etter Reingjørings programmer som Tune-up utilities, U-wipe, Defragmaster osv. og liker og ha en Ren, Pen, Ryddig og Stabil pc, så om dere kunne fortelle meg noen knall gode Reingjørings programmer, så hadde det vært knall Mvh Clony Endret 17. januar 2004 av Clone baby Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 har brukt norton utilities, men stort sett så blir det et søl av alle slike proggs fordi de ikke gjør jobben 100% perfekt... Anbefaler ikke slike programmer Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Anbefaler ikke slike programmer Hva skal jeg bruke da? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Du kan jo bruke WashAndGo? Det er et veldig bra program! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Du kan jo bruke WashAndGo? Lenke til kommentar
felge Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 det beste tror jeg er å gå igjennom de snuske mappene dine som ligger lang inne i systemet Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 De fine programmene i Norton SystemWorks er en fin start, så kan du ta Ad-Aware og SpyBot. En registry-cleaner, finn en programmert for Xp. Så en som renser opp temp filer, og til slutt defrag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå