sNiPeR dUdE Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) hei.. topicen sier det meste... Altså hvordan konverterer jeg en .dem fil til en .bmp fil? finnes det programmer til slikt? Åpen for alle forslag Endret 17. januar 2004 av sNiPeR dUdE Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Last ned sk player, det vil gjøre det litt lettere Du lager det med startmovie (tror jeg) Du kan også gjøre det samme i consollen... skriv startmovie [demo navn] eks: startmovie mindemo.dem Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 har lastet ned sk player, men jeg får vel ikke redigert filmern så lenge det er en .DEM fil? ingen programmer som åpner den fila vel? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Ja lurte akkurat på samme saken, skal ikke Sk.Player konvertere filmen du har tatt opp i cs og gjøre den om til .bmp? Slik at du da kan åpne den i et videoredigeringsprog. Men jeg har ikke fått det til å konvertere fra dem. til bmp. ennå jeg heller.. HVORDAN? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Først srikver du.... Record (filnavn) så tar den opp det du spiller... og det kan være lurt å setrte ned oppløsninga litt... 800*600 eller 1024*768... Når du har spilt deg i gjennom en COMPO eller en OMGANG skriver du STOP. Da er filmen lagret som dem og er sikkert ikke mer enn 20-60 MB.. Fra .DEM til .BMP: Du skriver startmovie (fil navn) 30 ... 30 står før 30fps... Når du har tatt opp alt det du skal ha så skriver du ENDMOVIE Da er alt i .BMP filer..... Hvis du vil ha .BMP over i MPEG eller DIVX så laster du bare ned ett programm som heter videomach og det gjør jobben sjøl... [det krever ganske sto prosessor].... .... lykke til Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Først srikver du.... Record (filnavn) så tar den opp det du spiller... og det kan være lurt å setrte ned oppløsninga litt... 800*600 eller 1024*768... Når du har spilt deg i gjennom en COMPO eller en OMGANG skriver du STOP. Da er filmen lagret som dem og er sikkert ikke mer enn 20-60 MB.. Fra .DEM til .BMP: Du skriver startmovie (fil navn) 30 ... 30 står før 30fps... Når du har tatt opp alt det du skal ha så skriver du ENDMOVIE Da er alt i .BMP filer..... Hvis du vil ha .BMP over i MPEG eller DIVX så laster du bare ned ett programm som heter videomach og det gjør jobben sjøl... [det krever ganske sto prosessor].... .... lykke til Ja dette er eksakt hva jeg gjør men ikke funker: Starter et cs game: consol: /record filmen /stop (når jeg er ferdig) åpner filmen i Skplayer, ser igjennom filmen. Med en gang filmen starter: så skriver jeg: consol: startmovie filmen 30 så fyker den igjennom i en helsikkes fart consol: endmovie Så går jeg og skal åpne i VideoMach, og da vil den ikke åpnes. fordi fila er fortsatt en .dem fil Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 consol: startmovie filmen 30så fyker den igjennom i en helsikkes fart consol: endmovie helsikkes fart det går ikke fort hos meg... har du prøvd å fjerne console etter du har skrevet startmovie 30? For da tar den bar med halve spillet/skjermen... .. ellr er jeg ute å kjører nå...? Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 når du fjerner consollen, går det jammen sinnsykt sakte, det er normalt lr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå