Rayban Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Har bestilt meg en E-700, og har endel lydfiler liggende som wav-filer som jeg hadde håpet å benytte som ringetoner (bl.a. Matrix deep pulse ). Spørsmålet er da hvordan kan jeg konvertere slike wav-filer til et format som er spiselig for denne telefonen? Jeg antar det er mulig å overføre ringetoner via IR (har laptop med IR-port...), følger det evt. med noen programmer for slikt med telefonen? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg fant en LG side med ett prog som converter fra waw til midi. Husker ikke siden... Lenke til kommentar
Rayban Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Ok, tenkte kanskje samsung hadde sitt eget format for poly-toner, men hvis det er vanlige midi-filer som brukes skal jeg nok klare å oppdrive ett konverteringsprogram.. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 pims & manager finner du på www.samsungmobile.com (program til pc, får å få igang nett, overføre ting som bilder , ringetoner etc...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå