Gå til innhold

MP3 støtte for nok6600

Oolon

Anbefalte innlegg

jeg bare lurte på om noen har kommet over et program som gjør det mulig å spille av mp3`er på nok6600`en. regner med at den skal være "kraftig" nok til å kunne kjøre mp3 filer, men man må vel bare ha noe programvare for det. høres ikke dette fornuftig ut eller er jeg helt på bærtur nå? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Err, N6600 er et hybridprodukt jo, bare uten touchscreenen.

Uansett burde det så absolutt IKKE være for lite å kreve at en telefon har stereohøytaler og mp3-avspiller. Software finnes jo og stereohøytaler finnes på andre mobiler/hybrider.

Uansett er lyden fra N6600 grei nok. Faktisk meget bra på noen sanger, men så er den under middels på andre. Du bør derimot ikke kjøpe N6600 PRIMÆRT for mp3-avspspilling, men gjerne hvis du trenger en ny telefon og samtidig synes det kunne vært kjekt å kunne høre på mp3er...

Lenke til kommentar
Det gåt greit, men husk at du bare får mono på N6600. :dontgetit:

hvis noen nevner mono og 6600 i samme setning skriker jeg snart.

det er en mobiltelefon FFS ikke en #&(/) mp3spiller

Prøv å lese topic'en neste gang før du skriker. :angry:

Det er faktisk noen som prøver å hjelpe andre her...

Lenke til kommentar
Det gåt greit, men husk at du bare får mono på N6600. :dontgetit:

hvis noen nevner mono og 6600 i samme setning skriker jeg snart.

det er en mobiltelefon FFS ikke en #&(/) mp3spiller

Prøv å lese topic'en neste gang før du skriker. :angry:

Det er faktisk noen som prøver å hjelpe andre her...

Skjønner han er irritert....

Når folk ikke gidder å søke på forumet før de lager en tråd som det finnes ca 10000 stk fra før av.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Uansett er lyden fra N6600 grei nok. Faktisk meget bra på noen sanger, men så er den under middels på andre. Du bør derimot ikke kjøpe N6600 PRIMÆRT for mp3-avspspilling, men gjerne hvis du trenger en ny telefon og samtidig synes det kunne vært kjekt å kunne høre på mp3er...

Lyden ble ikke bra hos meg, noe av det verste jeg har hørt :thumbdown: Men, men det er nå iallefall litt kjkt å ha. Gleder meg til jeg får kjøpt meg P900, den har innebygd Mp3 spiller :thumbup:

Lenke til kommentar

Ah, nei høytaleren er ikke å anbefale for mp3er. Uff, det glemte jeg å nevne ja. Med hodetelefoner/headset derimot blir den strålende. Har hørt på sanger fra den i et par timer i dag og lyden er faktisk veldig bra. Jeg liker den mer og mer :)

Så skal det nevnes at jeg ikke hører forskjell på 192 og 64 kbit/s mp3er også da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...