Gå til innhold

Bærbar PC, er dette ett godt kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har 3,0ghz modellen

kjøpte på 512mb ekstra ram bare

derfor jeg ikke nevnte modellen var fordi han sa en pris der som er lavere enn den jeg har.

Men visste at det var fire modeller så da kan han jo bare velge ut i fra den han har råd til eller bruk for

marius

Endret av marjusen
Lenke til kommentar

Okay, en vennine av meg har latt meg leke litt med hennes g736. Den er tung, bråkete og varm.

Men, den tester bedre på benchmarks enn min stasjonære (xp2800+, 1gb ddrram, fx5600)... Den er pen å se på også.

Må innrømme at jeg nok er mer på jakt etter en mobil desktop enn en "ekte"laptop. Det eneste som skremmer meg litt er 150+min batteri levetid og at den kanskje bråker for mye til å ha med seg på forelesninger.

Vanskelig å si nei til så mye ytelse til den prisen...

-Alech

Lenke til kommentar
Er "Elitegroup G736 Pentium 4 3 GHz 15", 512MB, 60GB 7200rpm, DVD/CD-Brenner" en ok bærbar til 16.000,-?

http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2073

Har aldri kjøpt bærbar før, og har ikke lyst til å brenne meg, men denne ser ut til å gi mye fart for pengene i forhold til andre i samme prisklasse.

-Alech

Den så meget bra ut ja. Har selv en Elitegroup G732 som jeg kjøpte på Multicom for ca 9 mnd siden og jeg er meget fornøyd. Fungerer bra til spill og. Og den maskina der er det jo enda bedre skjermkort i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...