Gå til innhold

Samsung E700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenkte mest på programmer og spill jeg kan bruke på mobilen, samtidig som jeg også gjerne vil ha noen midifiler...

Finnes det noen midisider med nye sanger?

[EDIT]

finnes det noe som gjør at jeg kan bruke mobilen som fjernkontroll via IrDA?

Endret av formannen
Lenke til kommentar
Står vell nok om Samsung SGH-E700 på dette forumet...

Altså nå må folk gi seg med det "Søk heller i forumet" opplegget. Ja selvfølgelig skal man søke på forumet visst det er noe man tror kan finnes i forumet fra før og visst man mener at dette temaet har blitt tatt opp alt for mange ganger.

Men det må da gå en genser, dette er jo tross alt ett forum der mobil interesserte kan diskutere, hjelpe andre eller rett og slett bare spørre etter hjelp og gode råd.

Det er utrolig mange kompetente folk her på forumet som gladelig gir råd, hjelp osv men det er helt opp til hver enkelt om man vil svare

Missforstå meg rett nå, jeg mener selv at det er mange temaer som kunne vært unngått visst bare poster hadde sett ett par poster opp og ned.

Men her må den enkelte poster selv få bestemme om han velger å poste en ny thread som kan gi ny informasjon, eller om han/hun velger å finne en gammel tråd med lignende spørsmål og bumpe den slik at folk kan komme med ny innformasjon angående temaet, så er det opp til oss om vi velger og hjelpe denne personen eller om vi rett og slett skal overse han.

Nå har jeg ikke peiling på mobilen som tråd starter spør om og jeg har heller ikke giddet og sett om det finnes andre poster med lignende spørsmål.

Men uansett, i dette tilfellet spør han om sider og gratis tjenester hvor han kan hente ned snakz til sin mobil og da mener jeg at det ikke finnes noe fasit svar. Dette er jo noe som forandrer seg daglig, noen sider kommer opp og noen forsvinner så om han leiter opp en 14 dager gammel post ved hjelp av forum søk så er det ikke sikkert denne informasjonen er relevant i dag.

Oij, dette ble langt så det er vel ingen som gidder å lese ned hit. Hehe.

Ja folk kan bruke forum søk funksjonen men la oss for gud skyld slutte og forurense forumet med dette ”søk i forumet” hysteriet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...