formannen Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg lurer bare på hvor jeg kan finne software, spill og midi-toner til Samsung E700. Skriv gjerne gratistjenester også... takker på forhånd Lenke til kommentar
Hrti Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Står vell nok om Samsung SGH-E700 på dette forumet... Lenke til kommentar
formannen Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 nok? jeg har virkelig leitet etter stoff ang. software, spill etc. til Samsung E-700 og det finnes ikke noe om det hittil i dette forumet... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 www.samsungmobile.com / funclub? goggle? Lenke til kommentar
formannen Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Prøvde på funclub til Samsung, men fikk ikke til å registrere meg. Fikk "Finner ikke siden"-feil. Google finner ingenting... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 www.bjaaland.net/robin De fleste bildene der er tilpasset 128X160 pixler Ringetonere der er hele melodier... Have phun Lenke til kommentar
formannen Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 takker, men det var ikke helt det jeg lette etter... Kan ikke ha p0rn på mobilen, hva ville dama tro...? (ja, jeg er nok litt tøffel) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Vell, er egentlig ikke mitt stuff da, hoster bare for en kamerat. Men si fra om hva du vil ha da, noen katogerier... Så skal jeg se hva jeg får opp Lenke til kommentar
formannen Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) tenkte mest på programmer og spill jeg kan bruke på mobilen, samtidig som jeg også gjerne vil ha noen midifiler... Finnes det noen midisider med nye sanger? [EDIT] finnes det noe som gjør at jeg kan bruke mobilen som fjernkontroll via IrDA? Endret 18. januar 2004 av formannen Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Står vell nok om Samsung SGH-E700 på dette forumet... Altså nå må folk gi seg med det "Søk heller i forumet" opplegget. Ja selvfølgelig skal man søke på forumet visst det er noe man tror kan finnes i forumet fra før og visst man mener at dette temaet har blitt tatt opp alt for mange ganger. Men det må da gå en genser, dette er jo tross alt ett forum der mobil interesserte kan diskutere, hjelpe andre eller rett og slett bare spørre etter hjelp og gode råd. Det er utrolig mange kompetente folk her på forumet som gladelig gir råd, hjelp osv men det er helt opp til hver enkelt om man vil svare Missforstå meg rett nå, jeg mener selv at det er mange temaer som kunne vært unngått visst bare poster hadde sett ett par poster opp og ned. Men her må den enkelte poster selv få bestemme om han velger å poste en ny thread som kan gi ny informasjon, eller om han/hun velger å finne en gammel tråd med lignende spørsmål og bumpe den slik at folk kan komme med ny innformasjon angående temaet, så er det opp til oss om vi velger og hjelpe denne personen eller om vi rett og slett skal overse han. Nå har jeg ikke peiling på mobilen som tråd starter spør om og jeg har heller ikke giddet og sett om det finnes andre poster med lignende spørsmål. Men uansett, i dette tilfellet spør han om sider og gratis tjenester hvor han kan hente ned snakz til sin mobil og da mener jeg at det ikke finnes noe fasit svar. Dette er jo noe som forandrer seg daglig, noen sider kommer opp og noen forsvinner så om han leiter opp en 14 dager gammel post ved hjelp av forum søk så er det ikke sikkert denne informasjonen er relevant i dag. Oij, dette ble langt så det er vel ingen som gidder å lese ned hit. Hehe. Ja folk kan bruke forum søk funksjonen men la oss for gud skyld slutte og forurense forumet med dette ”søk i forumet” hysteriet. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hei, har sett at folk har spurt om SW oppdatering på E700. Men det er en stund siden, og jeg lurer også på om det kommer snart. Noen som har blitt oppdatert på denne fronten? Lenke til kommentar
3200 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg lurer bare på hvor jeg kan finne software, spill og midi-toner til Samsung E700. Skriv gjerne gratistjenester også... takker på forhånd Se på inpoc da..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå