Deathie Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Må si at Halo er et enormt bra spill... derfor har jeg rundet det et par ganger... Lurte bare på hva deres rekorder er i å runde det...(forskjellige vanskelighetsgrader) Min rekord på Normal er: 3timer 27min og 16sek Noen som slår den? Master D Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 je skal klare å slå deg.. snakkes om 2timer 26min og 15sek Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 je skal klare å slå deg.. snakkes om 2timer 26min og 15sek Ikke lenge igjen Og spillet er sinnsykt vanskelig på den vanskelighetsgraden som kommer om man klarer legendary på under 4 timer Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 je skal klare å slå deg.. snakkes om 2timer 26min og 15sek Ikke lenge igjen Og spillet er sinnsykt vanskelig på den vanskelighetsgraden som kommer om man klarer legendary på under 4 timer Hihi, ikke si sånt, noen kan tro det er sant, og dø av utmattelse Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Prepare.... for jeg har nemmelig runna det på legendary på utrolige 2 timer 14 minutter og 57 sekunder Jeg vet det er helt sykt, men kan noen slå den spiser jeg hatten min øhh... sokkene mine Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Prepare.... for jeg har nemmelig runna det på legendary på utrolige 2 timer 14 minutter og 57 sekunder Jeg vet det er helt sykt, men kan noen slå den spiser jeg hatten min øhh... sokkene mine Det var en løgn ' bomma på 2 tallet, jeg mente 3 timer Endret 17. januar 2004 av BluE_fUnc Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Prepare.... for jeg har nemmelig runna det på legendary på utrolige 2 timer 14 minutter og 57 sekunder Jeg vet det er helt sykt, men kan noen slå den spiser jeg hatten min øhh... sokkene mine Det var en løgn ' bomma på 2 tallet, jeg mente 3 timer Ja, fikk du den nye vanskelighetsgraden da? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Er det ikke under 3 timer du må da? Går det an å spille coop på leg og allikevel få den? Lenke til kommentar
Acheron LoA Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 n00bs det er ikke noe ny vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 n00bs det er ikke noe ny vanskelighetsgrad. Hold no kjeft! vedder på du suger i Halo... hadde ødelagt deg fullstendig! Kan godt være at det er løgn at du får noe når du har rundet det på leg på en spesiell tid... vet ikke jeg! Bare lurte! Men hadde knust deg i Halo uansett! Master D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå