ATWindsor Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Alle mappene på alle dives i windows har blitt read-only hos meg, og når jeg endrer det tilbake blir det bare satt til read-onlt igjen, med en gang, noen som har noe peiling på hva problemet kan være? AtW Lenke til kommentar
Meg sjøl Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 jeg har vært ute for dette jeg og... men jeg vet da pokker hva det er... gjør som meg; formater!!! Men det finnes jo selfølgelig noen tweake programmer der du kan slette filer, og der klarte ihvertfall jeg å slette filer som var read only... et av disse programmene er: Boost XP.... Dette trur jeg du kan laste ned shareware versjon av på download.com eller noe sånt... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Hmm, virker som jeg har dreti litt på draget, virker som det alltid er sånn på xp, sjekket ihvertfall på to andre maskiner, og det var slik der, ved en tilfeldighet fikk jeg permission denied på en mappe jeg kulle endre navn på, men det var en annen grunn, det read-only greiene ser ikke ut til å ha noe med saken å gjøre, bare en litt merkelig greie fra xp... AtW Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Ja, det er designet sånn. Det kan være ganske forvirrende. http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;326549 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå