TuMaz Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg Hater Leechere! Hvorfor skal noen ødelegge hele tiden. Tenk deg om neste gang! Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: On 2002-03-11 01:03, Monhart skrev:DC er jo egentlig mer for de som sitter på veldig bra båndbredde og har saiko med harddisker. De med 6GB harddisk og 56k-linje kan bruke f.eks kazaa. Er det noen automatikk i at folk med 56K-linje også har små harddisker? Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 En annen lett metode som går ann og bruke er å skru på en eller annen firewal hvis du ikke er i passiv mode.. Du starter med FW disabla, søker etter det du skal ha f.eks. *.avi starter nedlastningen og så skrur du på FW med sperret port så er det ingen som kommer til, men du laster ned som vanlig... Dette er heller ikke moralsk riktig, men jeg veit av brukerne der ute som bruker noe ala dette trikset.. med dette så har du nok slotter, men ingen har tilgang.. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Er en del inne på de hubbene der det kreves 60 gig+.. laster en fyr ned fra meg, så pleier jeg å sjekke om vedkommende har noe dugelig, får jeg ikke slot av han for å sjekke mens han leecher så blir han kicket. Oppdager jeg at han faker så tipser jeg en op og hans ip blir bannet.. hater slike snyltere. Husk at de mappene du deler i DC må ha aktivert fildeling i win2k/xp. Høyreklikk...egenskaper.. :razz: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: On 2002-03-11 23:04, Hondaen skrev:Husk at de mappene du deler i DC må ha aktivert fildeling i win2k/xp. Høyreklikk...egenskaper.. :razz: Nei, det må de ikke! DC (DC++) tar seg selv av delingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå