kokla55 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Har endelig fått meg mitt første 3CCD kamera (Canon XM2), og førsteinntrykket er meget bra. Men lurer på hvor jeg kan finne en kamera bag/veske /sekk som kan romme XM2 med lader, lys og diverse annet utstyr. Det idelle for meg hadde vært en sekk med separate lommer, som f.eks kan fjernes ved hjelp av glidlås og kan også i tillegg romme speilrefleksen. Noen ideer??? mvh Philip Lenke til kommentar
T J Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Porta Brace har et stort utvalg spesial tilpasset forskjellige Camera bland annet Canon XM2 Veske Ryggsekk Canon XM2 GL-2 er US benevnelse for XM2 De er dyre veldig dyre!! --------------------------------------------------------------- Tyske Cullmann har et meget godt utvalg i kamera bag/veske /sekker. Bags Her kan du fritt innrede som du vil. Jeg har en Porta Brace til et større Cannon Video kamera. (XL1) Men jeg tror at skulle jeg kjøpt nå ville jeg gått for en Cullmann. Cullman kan bestilles blant annet i Elite foto butikker. Endret 17. januar 2004 av Vision Lenke til kommentar
kokla55 Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Takk for forslag. Fikk til slutt tak i en aluminiumskoffert som er perfekt til mitt bruk. Eneste jeg trenger er "skummateriale" slik at jeg kan skjære ut rom til de forskjellige komponentene. Noen som har tips på hvor jeg får tak i dette?? Lenke til kommentar
tonn-and Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Tror clasohlson har noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå