JumboJet Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Er det noen her som vil anbefale denne mobilen? Jeg er ute etter en billig mobil og vil helst ha noe annet enn Nokia!! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Er det noen her som vil anbefale denne mobilen? Sikkert ingen,siden den ikke finnes. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Tenker du på T230? Den er et bra og veldig billig alternativ ja.... Lenke til kommentar
JumboJet Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Tenker du på T230? Den er et bra og veldig billig alternativ ja.... Ja, jeg mener den, hehe liten skrivefeil ja. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Tenker du på T230? Den er et bra og veldig billig alternativ ja.... Ja, jeg mener den, hehe liten skrivefeil ja. hadde kanskje vært en ide og forandre topicen din da. Men jeg er grei;Her er en test: http://www.mobil.se/tester/visa.asp?id=547&sid=2&cat=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå