vegham Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Trenger et program som sjekker om klokka på datan er rett... Det skal sjekke over internett om den er rett, vist ikke stiller den, den Vet det finst mangen såne program, men husker ikke navn (hadde et 1 gang) Lenke til kommentar
sim Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 I Linux ntpdate ntp.uio.no eller rdate -s ntp.uio.no Lenke til kommentar
vegham Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Eg har windows, så til windows ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Eg har windows, så til windows ? Hva er vitsen med det når Windows selv synkroniserer seg? Dobbelklikk på klokken og velg Internet time Lenke til kommentar
vegham Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Har win2kpro, og kan ikke se det noen plass Det skal brukast til en anna data eg har som har BIOS batteri greiene ødelagt, har testa og bytte batteri men ingenting hjelper Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Har win2kpro, og kan ikke se det noen plassDet skal brukast til en anna data eg har som har BIOS batteri greiene ødelagt, har testa og bytte batteri men ingenting hjelper Sjekk at du ikke har stilt på reset-jumperen på hovedkortet slik at BIOS resetter seg selv hver gang du slår på maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå